Elifin anlatımıyla
Yanımıza iki polis geldi ve bize ;
Polis: kızlar Elif deniz , Şeyma söğütlü , Sema Nur Şenkurt , Ayşenur karışmaz , Zeynep Özdemir, Ayça Mutlu ve Ceren gülü tanıyor musunuz ?Aysenur : evet biziz polis bey birşey mi oldu?
Polis :bizim le gelmeniz lazım
Zeynep : ama neden ?
Polis : gidin eşkıya lıkır yapıp birilerini dövün sonra ama neden diyin binin arabaya karakola gidiyoruz .
Arabaya bindik bindik demeyelim sıkıştık ben Şeymanın kucağına oturdum e tabi arkadaş bu günlere lazım semanın üstüne Ceren zeynebin üstüne Ayşe oturdu o manzarayı kesinlikle unutmayacağım ama en şanslımız Ayça üstüne kimse oturmadı.
Karakola vardığımızda düşmanlarımız oradaydı ( düşman diyorum anlayın siz yani kızlar işte)
Sonra bize bir koltuk gösterdiler ve oraya oturduk ama üst üste çıkmamıza gerek kalmadı sığdık o arada gözüm diğer kızların yüzüne çarptı baya dövmüşüz ( iç sesim ; abooo ne yapmışız biz bunlara bildiğin s*ç mışız yüzlerine vay be şu anda bizle gurur duyuyorum abooo kızın her yeri morarmış aboo) tamam şimdi dövmüşüz büyütmeye gerek yok on dakika sonra annelerimiz geldi aha şimdi tam s*çtık annem yanıma geldi kızım noluyor ne yaptınız siz gibi şeyler dedi baya kızdı ve telefonumu aldılar bir hafta kullanamicakmışız hepimize aynı ceza olmuş vav şansa bak işte arkadaşlık böyle olmalı.Kızlarla ayrıldık tabi hepimiz muhteşem derecede üzgünüz o arada aklıma ayrılsak ölürüz biz geldi içimden şarkıyı söylemeye başladım ayrılsak ölürüz biz bir bedende bütünüz biz ellerde ölürüz biz... eve gittiğimde kardeşim bana gülüyordu benim kavga etmeyi sevme nedenlerimden biri o iki erkek kardeşim var ( ama ben onları kardeş değil boks torbası olarak görüyorum ) tamam işte neyse bir hafta ne yapıcam bilmiyorum hemde telefonsuz allahım yardım et bana acaba kızları ne kadar özlicem can sıkıntısından gidip yattım ve tavanı izlemeye başladım ve aklımda ki soruyu düşünmeye başladım ben bu soruyu düşünmeden uyuyamam sorum ise patates neyden yapılır? Aslında gidip arastirabilirim ama üşeniyorum tamam neyse işte tavan izlemeye devam edeyim çok eğlencelidir bu arada tavsiye ederim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİ
Fiksi RemajaNe demiş sherlock holmes "korku en bulaşıcı hastalıktır ." Bizde de öyle olmuştu birimizin korkusu hepimizin duygularını altüst etmişti , çünkü biz mutluluğumuzu da üzüntümüzü de birlikte yaşardık ne de olsa biz bir pizza nın yedi dilimiydik...