Zeynep in anlatımıyla
İlk gün yurda ilk ben geldim ardından da Elif ve Ayşe Nur geldi hepimiz odamıza yerleştik ardından diğer kızlar da teker teker geldi ama Ceren gelmedi bize gelicem demişti en alt kata inip isimler yazan kağıda baktık Ceren bizim yanımızdaki odada bizim sınıftan 5 kızla kalıyordu hemen Ceren gelmiş mi bakmaya odasına çıktık oda eşyalarını yerleştirmiş yatakta yatıp telefonuna bakıyordu gidip üstüne atladım ve sarıldım oda bana sarıldı diğer kızlarda sarıldı Ceren bizle ayrı odada olduğu için üzgündü cerenle biraz sohbet edip odamıza geçtik karantina daki gün hariç hiç kızlarla kalmamıştım benim içinde çok güzel oldu hem eminim ki daha çok şeyler yaşayacağız .
Elifin anlatımıyla
Kızlarla birlikte okula gidip en üst kata çıktık sınıf lar yine aynı şekildeydi bizimki merdivenlerden çıkınca direk soldaydi yurt okulun yanında olduğu için çanta getirmiyorduk (yuppi ) sadece ilk dört dersin kitaplarını getirmiştik sonra da öğle arası olacak yemek yiyip kitapları yurta götürecek sonra da yeni kitapları alıp okula gidecektik öğrendiğime göre burayı lise olarak yapmışlar ama bizim okul yandığı için bize vermişler yani bir nevi okulu taşımışlar en sevindiğim şeylerden biri de hocaların değişmemesi. e şimdi biz kavga ediyoruz diye bizi derslerde kötü zannetmiş olabilirsiniz ama öyle değil hepimizin notları 90 üzerinde ama düşük alınca ağlayan kızlardan değiliz biz düşük alınca daha da azimlenenlerdeniz .
İlk iki ders matematikti derse girdik ve güzel geçti ders işledik diyemem çünkü işlemedik bizim sınıf dersi kaynattı yalakalar ama hocayı laf yağmuruna tutup dersi kaynatabiliyorlar herkes istediği yere oturduğu için cam kenarının ilk dört Sırasına oturduk Ceren tek oturmamak için sınıftan duygu ile oturdu duygu kafa dengi iyi bir kızdı ve Ceren le aynı odada kalıyordu buda daha yakın olmalarını sağladı. Ben şeymayla oturuyordum pislik ben ranza da üstteyim diye cam kenarını o almıştı sonra birden Gülşah hoca yani matematik hocamız yanımıza geldi Şeyma ya kızım ne yapıyorsun dedi Şeyma ya baktığımda biraz utanmıştı meğer dışarısını izliyormuş Gülşah hoca Şeyma cım manzaran güzel mi dedi dışarıyı neden izlediğime baktığımda Yusuf oradaydı bende evet evet manzarası da güzelmiş dedim Şeyma beni direkledi Gülşah hoca çocuklar bunu kendim için değil sizin için anlatıyorum dedi her hoca gibi . Şeyma dersin ortalarına doğru tekrar dirsek attı kızım çürüttün çürüttün dedim ve herkes bize baktı ve rezil olduk . Sonra bana kanka bana el salladı dedi bende dışarı baktım neredeler kızım sen hayal mi görüyorsun dedim ve tokatladım o da ne vuruyorsun diye beni cimcikledi sonra dışarıda idiler şimdi içeri girdiler dedi bende önüme dönüp yine boş gözlerle hocaya bakmaya devam ettim .
Semanın anlatımıyla
Bizim okul öyle gelişmiş bir okul değil bu yüzden erkeklerin soyunma odası yok sınıfta giyiniyor lar 11/D nin erkekleri de sınıfta giyiniyor lardı bizim sınıftan iki kız bilmeden kapıyı açtılar ve durum vahim biz o sırada kapıda konuşuyorduk kızlara açmayın diye bağırdım ama açtılar sonra iki üç adım ötemizdeki Gökçe ve tayfasını gördüm . Fark ettim de bizim okulda hep guruplaşmış .neyse Gökçe keşke o kızın yerinde ben olsam dedi bende bunu duydum ve yanına gittim . Utanmıyormusun dedim oda utanmıyorum birşey mi diyeceksin dedi . Ben tutmayın beni diyip saldıracakken kızlar ben ni tuttu ha ha ha şunlara bak kavga etmeyi de bilmiyorlar dedi bu kesinlikle kavgalı bir sebepti bir tane geçirdim kızlarda geldi herkes birini aldı ağız burun daldı falan filan yine aynı sonra teneffüs bitti sınıfa girdik derste nöbetçi öğrenci bizi çağırdı gittik azar yedik geri geldik .
Şeyma nın anlatımıyla
Bir sonraki dersimiz sınıf hocamız Hatice hoca ileydi yani hoca ağzımıza sıçacaktı müdür kesinlikle Hatice hoca ile konuşmuştur ve bizi şikayet etmiştir . 4. Ders bitti yemekhane ye gittik tabakları aldık ve oturduk bir yandan yemek yiyip bir yandan da sohbet ediyorduk sonra beden hocası Mehmet Hoca yanımıza geldi ve kızlar bir takım sizinle voleybol maçı yapmak istiyor dedi bizde kabul ettik ama kitapları nasıl alıcaktık anlaştık öğlen bitmeden Ayşe ile biz gidip herkesin kitaplarını alıp gelecektik falan dışarı gittiğimizde 11/ D nin erkekleri sahadaydı bizde çıkar misiniz maçımız var dedik onlar da aynı şeyi dediğinde Mehmet hoca düdük çalarak yanımıza geldi herkes yerlerine diye bağırdı biz erkeklerle mi maç yapacaktık yani kızlar bildiğime göre bunlarla kursta en fazla kazanma yarışması yapıyormuş eğer yenilirlersek bizimle dalga geçeceklerdi . Herkes yerine geçti Sema pasorlüğe , elif tam ortaya , ben ve Zeynep yanlara ,aysenur ve Ayça ise arkaya geçti Ceren bu sefer oynamadı çünkü bileği acıyordu Top bizden başladı üst üste beş sayı aldık sonra bir anda atağa geçtiler ve dokuz sayı aldılar ardından biz üç sayı aldık onlarda aldı o arada hep böyle sayı aldık birinci seti onlar 23 e 25 aldılar ikinci sette biz atağa geçtik ve 20 ye 8 yaptık ama aysenur la bizim kitapları almak için gitmemiz gerekiyordu biz gittik geri geldiğimizde zil çalmıştı ve bu yüzden direk sınıfa gittik büyük bir ihtimalle kazanmışız dır diye düşünüyorduk.
Cerenin anlatımıyla
Şeyma lar gittiğinde çok sorun çıktı kızlar zorlandı çünkü Ayça tek başına arkaya gelen topları kurtarmaya çalışıyordu elif ile Sema da Şeymanın yerini kurtarmaya çalışıyorlardı erkekler birden atağa geçtiler durum 24 e 20 oldu erkekler öndeydi sonra kızlar da 4 sayı attı ve durum 24- 24 oldu bir sayı uzadı onları da erkekler attı ve kazandı ardından zil çaldı yukarı çıkarken 11/D yendik şişirdik dolma yaptık pişirdik diye bağırıyordu ama 5 kişi hariç sadece onlar bağırmıyor du .
_
Selam canım okurlarım okuduğunuz için size çok teşekkür ederim inşallah bölümleri beğeniyorsunuz dur. Canım kankalar ım sizler ide çok seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİ
Teen FictionNe demiş sherlock holmes "korku en bulaşıcı hastalıktır ." Bizde de öyle olmuştu birimizin korkusu hepimizin duygularını altüst etmişti , çünkü biz mutluluğumuzu da üzüntümüzü de birlikte yaşardık ne de olsa biz bir pizza nın yedi dilimiydik...