-7-

37 6 0
                                    

Elifin anlatımıyla

Ben ,Şeyma, Zeynep, Ayşe Nur ve Sema sınıfa çıktık Ceren ve Ayça sınıfta oturup konuşuyorlardı. Bu kızların dünya yansa haberi olmaz. Şeyma sınıfa girdiğimizde hey dünyadan Ceren ve Ayça ya diye bağırdı ikiside bizim o tarafa baktı bizde tabi gülmeye başladık .okulda esir kalmıştık ama biz hala gülmeyi başarabiliyorduk . Hepimiz birlikte Ceren ve Ayça nın yanına gittik ve Ayşenur olanları anlatmaya başladı.

Ayşenur' un anlatımıyla

"Biz tuvalette kızları beklerken 5 kız arkadan gelip ağzımızı kapattı ve bizi 9. Sınıfların sınıfından birine götürdü. Sandalyelere bağladılar kaçamadık birde beşe ikilerdi teke tek gelselerdi biz onları haklardık.sonra iki erkek geldi ve bizi kurtardılar ardından da zaten bizim kızlar geldi ve sonrada buraya geldik acaba bu kızlar kim?"

Zeynep: bizim sınıftan değiller demek ki 11/D sınıfındanlar .

Şeyma : bencede

Şeymanın anlatımıyla

"Bizde de şöyle oldu. Kızların sesini duyduktan sonra hemen çıkmaya çalıştık ama olmadı kapıyı tutuyorlardıardından bıraktılar ve kapı kitleme sesi geldi hemen çıktık kapıyı açmaya çalıştık ama açamadık ben bağırdığım için galiba birileri sesi duydu ve kapıyı kırdılar"

Elif : e tabi benim kafamı da . Tamam pardon kestim sözünü sen devam et.

" sonra biz hemen sizi bulmak için koşucakken bizi tuttular ve sizi kurtarmaya birilerinin gittiğini söylediler ama biz yine koşarak sizi bulmaya geldik geldiğimiz de de zaten siz kapıdaydınız ."

Ayça : yuh ya biz bir kere sizinle gelmedik neler olmuş.

Ceren : peki ya sizi kurtaranlar kimdi ?

Sema : Bizim voleybol takımından tanıdığımız 11 d deki erkeklerde sanırım .

Zeynep : aynen onlardı. Ama peki bizim orada olduğumuzu nereden biliyorlardı.

Ayşenur : bizi takip etmiş olabilir ler mi?

Elif : bence de öyle olmuştur yoksa nereden bilecekler ki ?

Şeyma : peki ya bunlar sizi neden takip ettiler ki ? Bizim ki normal bağırdık diye duydular geldiler ?

Sema : peki ya bizde neden geldiler ve kızlar tuvaletini kırıp içeri girdiler ben olsam biri bağırıyor diye gidip erkekler tuvaletini kırmazdım açıkçası.

Elif : aynen abi bunlar niye geldiler ve kızlar tuvaletinin kapısını kırdılar ?

Zeynep : bunların amacı ne ?

Şeyma : yakında öğreniriz kankalar olmadı bunları sıkıştırır konuştururuz.

Sema :he şeyma cım o öyle kolay oluyordu zaten bunlar erkek erkek

Elif : ne olacak biz bizim erkekleri dönvmüyor muyuz ?

Aysenur : bizim erkekler eziğin teki onları karıştırmayalım bence .

Ceren : biz ne diyorsunuz hiç bir şey anlamıyoruz siz devam edin.

Ardından bizim sınıftaki bir kız bizi çağırarak kızlar birileri sizi bekliyor dedi . Gittik ve ne görelim ...

-

Selam bir yeni bölümle daha karşınızdayız yine bir iki sorum olacak size .

Kızları kim çağırdı?

Erkekler neden onları çağırdı?

Bir daha ki bölümde görüşmek üzere :)


BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin