-35-

13 3 2
                                    

  (2 gün sonra )

Elif'in anlatımıyla

Yine çok sıkıcı bir gündü ilk iki dersimiz ingilizceydi .İngilizceden nefret ederim . Bu arada bizim okulumuzda bölümler yok hem özel okul hemde galiba küçük bir okul olduğu için sınıf kıtlığı var diye düşünüyorum . O yüzden biz tüm derslere girip okuldan normal saatinden daha sonra çıkıyoruz .

Üçüncü dersimiz fendi özlem hoca içeri girip bu sefer ki dersi resimleri daha iyi anlayabilmemiz için bizi bilişim odasına götüreceğini söyledi " YAŞASIIN " .

Size bir kızın hikayesini anlaticam yıllar yıllar önceydi bir kız vardı ama çok şanssızdı neden mi çünkü 10 kuzeni vardı ama sadece ikisi kızdı ne acı değilmi hemde kızların biri başka bir şehirde okuyor biri de daha doğmamıştı . Kuzenlerimin nerdeyse hepsi hatta babam bile bilgisayardan çok iyi anlarlar o yüzden bende iyi anlarım .

Beşinci sınıfta Şeyma ile bir kere müdürün odasına gizlice girip teneffüs zilini " Winx tutuşunca el ele" yapmıştık . O zamanlar şeymayı hiç sevmezdim ama yanımda oturduğu için ve benim sayemde müdürün odasına geldiği için suçuma ortak olmuştu . Zili duyan öğretmenlerin hepsi müdürün odasına koşmuştu müdür kendine cay almaya gitmişti o zaman yapmıştık . Odaya giren müdür ve öğretmenler içeride mikrofon ile son ses "Winx tutuşunca el ele bulutlar üzerinde sihirli diyarlara uçarız " diye bağıran iki kızla karşılaştı . Sonrası da zaten disiplin .

________

Bilişim sınıfına gittik hocanın göremeyeceği bir yere oturduk sonra derse başladık bir iki dakika geçmişti ki Şeyma beni dürtmeye başladı .

Elif " ne  var be "

Şeyma " hadi bilgisayarı hecleyelim "

Elif " kanka olmaz dersteyiz "

Ayşenur " kızlar ne oluyor mevzu mu var "

Elif " bak gördün mü "

Ayşenur " ne oluyor ki "

Şeyma " kızım biz bilgisayarı hecklicez "

Ayşenur " tamam bende varım hadi "

Özlem hoca " kızlar susar mısınız ?"

Şeyma " elif ya hadi "

Elif " üff tamam ama nasıl "

Şeyma " canım senin bu kardeşin her şeyi düşündü al şu USB yi içinde bir şey var onu yayımla "

Elif " içinde ne var peki bunun "

Şeyma " oda sürpriz olsun "

Elif " üff "

Şeyma " aynı 5. Sınıftaki gibi "

Ayşenur " ne oldu ki 5. Sınıfta "

Şeyma " hani şu Winx zil sesi olayı vardı ya onu biz yaptık "

Ayşenur " NE "

Özlem hoca " kızlar sessiz ama bak atıcam dışarı üçünüzü"

Zeynep " kızlar ne oluyor ya "

Şeyma " Ayşenur anlatırmısın zeynebe "

....

Zeynep " kızım siz mal mısınız okuldan atılırsınız "

Elif " ben de dedim ama dinletemedim ki bu arada iki dakika sonra herkesin bilgisayarında yayınlanıcak "

Ve iki dakika sonra o ses geldi


 
Sınıftakiler bir anda bağırmaya başladı hocam benim bilgisayarımda birşey çıktı diye aynı şey hem bizim bilgisayarlarımızda hem akıllı tahtada bir anda yukarıdaki video çıktı . Ve gerçekten başımıza büyük bir dert açtım çünkü yanlışlıkla okulun sistemine de sızmışım bu yüzden okuldaki tüm megafon ve akıllı cihazlarda bu video çalmaya başladı .

Elif " lan bu mu vardı USB bin içinde " o sırada Şeyma kafasıyla müziğe eşlik ediyordu " lan cevap ver "

Özlem hoca " elif ,Şeyma ,Ayşenur , Zeynep Sena hocanın odasına .







BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin