-24-

20 3 1
                                    

Elifin anlatımıyla

Biz orada onlar ile dalga geçerken bir anda emre bağırarak

Emre: ya siz ne kadar safmışsınız ya bizim size neler anlatmak istediğimizi anlamıyorsunuz . Dedi ve gitti.

Nasıl yani ne demek istiyordu hiç bir şey anlamadık birbirimize boş gözlerle bakarken

Berkay: anlatmak istediği şey sizden hoşlanıyoruz ama siz anlamıyorsunuz . Dedi ve oda gitti.

Yusuf: kızlar siz onların ne dediğine bakmayın saçmalıyor lar alınmadınız değil mi? 

Emir : Lütfen alınmayın ama sizlerde bizi anlayın . Dedi ve Ayşenur a bakıp gitti.

Kerem :tamam hadi bizde gidelim yalnız bırakmayalım onları . Dedi  ve gittiler .

Gittiklerinde  Sema duvara yaslanarak yere oturdu .

Sema : nasıl yani bu yaptıkları bu yüzden miydi ?

Elif : galiba bu yüzden miş

Sema :ya biz gerçekten salağız nasıl anlamadık ya dedi ve duvara vurdu.

Şeyma : ben yusufa sorar ve öğrenirim siz merak etmeyin .

Zeynep : e tabi sanada bahane oldu bakıyorum da dedi ve Şeymanın yüzü kızardı .

Sonra da dışarı çıktık biz geldiğimizde ders çoktan başlamıştı ama Mehmet hoca birşey demedi çünkü bizi seven bir hoca ydı kızlarla birlikte iki bankı birleştirip oturduk ders sonuna kadar kimse konuşmadı çünkü herkesin kafası karışıktı .

Teneffüste normalde onlar da dışarı çıkardı ama çıkmadılar  o gün öyle geçti diğer gün kursumuz var acaba ne olucak ?

__

Merhaba canım okurlarım uzun zamandır bölüm atmıyorum hepinizden özür dilerim eğer hikaye hakkında bir şikayet veya öneriniz olursa yorum lara yazabilirsiniz hepinizi çok seviyorum bir dahaki bölümde görüşmek üzere. 

BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin