Sena hocanın odasına gidene kadar Zeynebin bize bağırışlarını dinledik sonra Sena hocanın yanında bir de onun bize bağırışları vardı tabi . Ardından bizi kurtaran masanın üzerindeki telefonun yerinden zıplarcasına çalması oldu . Ardından Sena hoca telefonu açtı beş yada altı dakika konuştuktan sonra yüz ifadesi dehşet vericiydi birşey olduğu belliydi sonra birden bize döndü ve yüzünde bir tebessüm belirdi .
Sena hoca " peşimden gelin kızlar " dedi . Bizde her tür bilgiden yoksun Sena hocanın peşine takıldık .
Sena hoca bizi konferans salonuna götürdü . Ve oturmamızı istedi ama sonra gitti normalde disipline gitmemiz falan gerekmiyor muydu bizniye buradayız diye düşünmeye başladım . Ama sonra telefonuma gelen mesajla düşüncelerim arasındaki ip hunharca koparıldı . Mesaj Sena hocadandı ve sadece bana değil kızlara da aynı mesaj gelmişti .
" Kızlar birazdan odaya müfettişlerle gelicem ne söylersem onaylayacaksınız ve hiçbir şekilde bozuntuya vermiceksiniz yoksa olanlardan ben sorumlu olmam "
Ayşenur " ne bu şimdi dedi " haklıydı da bu bende anlamamıştım .
Zeynep " siz onu bunu bırakında müffettişler gelicekmiş birazdan "
Şeyma " taksim dayı sayesinde müffettişler ile tanışacağım hiç aklıma gelmezdi "
Şeyma cümlesini bitirir bitirmez içeri müfettişler ve Sena hoca girdi Sena hoca nın alnından terler boşalıcak gibiydi endişelendiği çok belliydi .
Müfettiş " üstün zekalı çocuklar bunlar mı Sena hanım " ne üstün zekalı çocuklar mı ne diyodu bu adam biz Sena hocanın odasına bu sebeple gelmemiştik . hepimiz bir anda birbirimize bakmaya başladık .
Sena hoca "evet müfettiş bey " dedi ve biz yine birşey anlamadığımız için boş gözlerle Sena hocaya bakıyorduk .
Müfettiş " çocuklar yarışmaya hazır mısınız " dedi ne cevap vereceğimizi bilmediğimiz için Sena hocaya baktık oda iç ürpertici bakışlarını atarak kafasını onaylarcasına salladı . Biz ise dört yavru köpek gibi başımızı onaylarcasına sallarken " eveeeet " dedik .
______________________________________
Sema " nasıl yani siz akajwkakwhsksn siz yarışmaya mı katılacaksınız alajajahksjsksnsk"
Dördümüzde kollarımızı önümüzde birleştirmiş somurtuyorduk çünkü yarışmanın ilk etabı üç gün sonraydı ve oradan derece ile ayrılmak zorundaydık .
Sema " kızlar siz bu beyinlerle nasıl kazanıcaksınız acaba yarısmayı akahakajakan"
Şeyma " sema saçmalamazsan sevinirim "
Sema " tamam tamam ama amajakhaka siz suç işleyerek gitmediniz mi oraya nasıl olurda bir anda üstün zekalı olursunuz onu anlamadım ajahajajakahsj"
Zeynep " bir kere benim bir suçum yoktu hepsi bu üçünün suçuydu vede " zeynebin cümlesini erkeklerin seslenişi bozdu selam üstün zekalılar diyerek bize doğru yaklaşıyorlardı .
Elif " kelimelerinizi özenle seçin yoksa aksi takdirde her an popolarınıza büyük hasara neden açabilecek darbeler alabilirsiniz ."
Şeyma " sana katılıyorum kankacım "
Emre " hop sakin olun şampiyonlar biz buraya sizleri üstün zekanız sayesinde tebrik etmeye geldik ."
Elif " az önce söylediklerimi tekrarlamalımıyım yoksa direk harekete mı geçirsem diye düşünüyorum "
Emre " size de şaka yapılmıyor be "
Zeynep o sırada hala katıla katıla gülen semanın kafasına bir şaplak attı. " Sana gülme demedimmi ben "
Sema " gerizekalı ne vuruyorsun kafama hem bir kere benim kafam önemli içinde beyin var "
Zeynep " bizde ne var brokoli mı semacım"
O sırada hepimizin bana ve kızlara aynı anda mesaj geldi şaşırtıcı nasıl hepimize aynı anda mesaj gelebiliyor diye kendime bir sordum mesajı okuyunca nedenini anladım .
-3 yıl önce -
Zeynep " siz ne kadar kötü arkadaşlarsınız ya birşey istedim burnumdan getirdiniz nolurdu yani bir mesaj bir mesaj "
Şeyma " ya üff tamam hadi yapalım da bari zeynebin dırdırından kurtulalım "
Zeynep " heh işte böyle yola gelin hem nolur ki gelecekteki kendinize bir mesaj gönderseniz hem o gelecekteki sen mesajı okuyup bu zamanı hatırlar "
Ayça " ama şöyle bir sorun var ya o mesaj yanlış bir zamanda gelirse o zaman ne yapıcaz "
Elif " bak Ayça doğru söylüyor ya yanlış bir zamanda mesaj gelirse o zaman ne yapıcaz bunu düşündün mü "
Sema " ya tuvalletteyken gelirse "
Zeynep " evet yaratıcılıkta level atlamış sema konuşuyor "
Ceren " sema ne saçmalıyorsun ya "
Şeyma " ama sema haklı ya mesajı okuyayım derken telefon tuvalet deliğine düşerse "
Elif " ya tamam saçmalamayalım ne yapıcaksak yapalım "
Zeynep " tamam o zaman ilk ben "
______________________________________
Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım bölümler geç geliyor biliyorum bu yüzden sizden özür dilerim lütfen oylarınızı ve yorumlarınız eksik etmeyin 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR PİZZANIN YEDİ DİLİMİ
Genç KurguNe demiş sherlock holmes "korku en bulaşıcı hastalıktır ." Bizde de öyle olmuştu birimizin korkusu hepimizin duygularını altüst etmişti , çünkü biz mutluluğumuzu da üzüntümüzü de birlikte yaşardık ne de olsa biz bir pizza nın yedi dilimiydik...