«Kapitola 1»

193 26 6
                                    

Martha seděla a myla si srst, ale najednou jí do nozder vpadl nějaký pach. Pokoušela se rozeznat, komu pach patří.
   ,,Ha!" vykřikla na ní nějaká kočka a Martha leknutím nadskočila. Otočila se a za ní se začala objevovat černá kočka se zelenýma očima, ve kterých hrály pobavené jiskřičky.
   ,,Nemůžeš toho konečně jednou nechat, Marcello?!" zabručela naštvaně a znuděně šťouchla tlapkou do brouka, který lezl po trávě.
   ,,Zase jsem tě dostala!" zasmála se škodolibě Marcella.
   Martha se musela krotit, aby zase leknutím nevyskočilo, když se její obličej znenadání objevil před jejím.
   ,,Dneska máme hodinu s Tae!" vykřikla a Martha ztuhla.
   Tae byla známá svou čaromluvou, a Martha naprosto nesnášela, když jí tato učitelka okouzlila a ona jí pak na slovo poslouchala. Povzdychla si.
   ,,Já málem zapomněla!" zašeptala Night sedící opodál.
   Marcella už se konečně přestala smát a postavila se. ,,Jestli nechceme, aby nám dala Tae trest, měli bychom vyrazit," řekla vážně.
   Martha vstala a oklepala se. Následovala Marcellu.
   Když procházely kolem Night, Martha na ní zavolala. ,,Pojď, jinak se bude Tae zlobit." zašeptal jí.
   Night vstala a připojila se k nim.
   ,,Já se s té její čaromluvy jednou zblázním," povzdechla si Martha.
   Night se na ní soucitně podívala. ,,Neboj, brzy přijdeš na to, jakou máš schopnost," řekla jí Night a zahleděla se jí do očí, až si Martha začala myslet, že ovládá také čaromluvu.
   Došli do malé mýtinky mezi stromy, kde na ně čekala Tae.
   ,,Jak to, že jste přišli pozdě!" zasyčela na ně. Pak švihla ocasem.
   ,,Jak to? Když jsme tu právě v čas!" vyštěkla Marcella celá naježená.
   Tae jí mávnutím ocasu utišila a zlomyslně se na ní usmála.
   Ach jo, a je to tu zas, v duchu si povzdechla Martha.
   Tae se zahleděla do Marcelliných očích a ta rázem zmlkla.
   ,,Přišli jsme pozdě a moc se omlouváme," řekla omámeně Marcella a sklonila hlavu.
   ,,To je dobře," usmála se Tae a švihla ladně svým ocasem.
   Najednou se k Marthě proplížil zrzavý kocourek. Byl to Francis.
   ,,Ahoj," špitl jí do ucha.
   ,,Ahoj," tiše ho pozdravila Martha a omotala kolem něj ocas, aby to vypadalo, že tady byl už dříve a Tae ho zase nějak neokouzlila.
   Podívala se na Marcellu a ta se rychle otřepal a tiše zavrčela.
   Bezva, už se vzpamatovala, pomyslela si optimisticky a olízla si tlapku.
   ,,Dnes si vyzkoušíme lektvary," řekla Tae přísně a změřila si všechny opovržlivým pohledem.
   ,,Jak namíchat lektvar rychlosti?" zeptala se přísně a zastavila se pohledem u Marthy, která nervózně přešlápla. ,,Martho?" mňoukla zlomyslně.
   Martha se nadechla. Lektvary upřímně nesnášela, byla to nepotřebná věc, ingredience na ně nikdy nešly najít, kouzlení bylo mnohem užitečnější.
   ,,No," nervózně polkla. ,,První Šípí dřeň," řekla. Pomozte mi někdo! Jak je to dál!
   ,,Pak...." Nohy se jí třepaly studem. ,,Kořen mandragory-"
   Tae máchla tlapou a Martha rychle ucukla hlavou na stranu. Chytla si tvář. Jeden s Taených krutých trestů pro učně byla imaginární facka.
   Marthinou tváří projela ostrá bolest. V duchu si rozzlobeně povzdechla.

______________________________________

484 slov😘. Jak jste mohli poznat, hlavní postavou bude Martha, ale někdy se tam budou objevovat kapitoly z pohledů jiných postav, takže se můžete těšit, že se i vaše postava stane na jednu kapitolku hlavní. Snad se vám to líbilo, budu ráda za komentář.

«MARTHA» Svět magických koček ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat