«Kapitola 4»

121 26 9
                                    

,,Půjdeme do zahrady?" zeptala se Marcella a podívala se na Marthu svýma zelenýma očima.
   Martha se postavila a usmála se. ,,Samozřejmě, že ano," řekla vesele a rozběhla se.
   Marcella hned za ní. Slyšela dusit jejich tlap.
   Martha roztáhla křídla a vznesla se do vzduchu. Vítr jí čechral její srst.
   Ach....neznám nic lepšího než lítání, pomyslela si a zahrabala tlapkymi ve vzduchu.
   Marcella jí předletěla a přitočila se na záda. Šibalsky se na Marthu usmála.
   ,,Že mě nechytíš!" vykřikla radostně a otočila se zpátky na tlapky. Zabrala křídly a získala velký náskok.
   ,,No to se ještě uvidí!" zavolala za ní veselé Martha a nasadila tu nejvyšší rychlost. ,,Kdo bude poslední, je shnilá brambora!"
   Marcella se před ní zasmála a přetočila se ve vzduchu. Pak se rychlostí obletěla srom.
   Martha se najednou před obličejem objevil jeho kmen, a taktak štíhlá zabočil. Hlasitě si oddychla a zase zrychlila, aby dohnala Marcellu.
   Letěli přes dlouhé stráně až k obřímu stromu, jehož větve sahaly až vysoko do nebes.
   Marcella se u něho rychle zastavila. ,,Ha! Jsem první, shilá bramboro!" zasmála se hlasitě.
   Martha znepokojeně švihla ocasem a hleděla nahoru do koruny dubu. Jsem si jistá, že jsem tam něco viděla, pomyslela a zbystřila zrak.
   Nahoře, až v koruně stromu, se leskl kožíšek jejich ředitelky Diamond a občas Martha zaslechla jedovatě milý hlas Tae, otřásla se. Pak mezi stromy zahlédla tříbarevnou srst. Priscilla, řekla si v duchu.
   Rychle se otočila na Marcellu, která se mezitím radovala z vítězství. ,,Pšt," řekla a znova se podívala na ředitelku a učitele.
   Marcella zvedla hlavu, a hned jak je zahlédla, ztichla a znepokojeně švihla ocasem.
   Obě dvě kočičky vyletěly výš a přimáčkly se ke kmeni stromu pod větve.
   Najednou Marthu oslňila velká modrá záře. Před jejíma očima se objevila kočka z modrého světla.
   ,,Dobrý den," pozdravila ta kočka ředitelku a dvě učitelky.
   ,,Moon," Uslyšela Martha hlas Diamond, kterou stejně nikde neviděla. ,,Víte už o tom? Dostala jste dopis?" zeptala se naléhavě.
   ,,Ano," přikývla ta kočka a Martha uslyšela, jak si vedle ní Marcella překvapeně povzdychla. Martha nevěděla proč, ale na nic se jí neptala a jen tiše pozorovala čtyři kočky v koruně stromu.
   ,,Takže zlo se vrací?" zeptala se překvapeně ta svítivá kočka a neklidně švihla špičkou ocásku.
   Diamond smutně přikývla. ,, Vypadá to, že ano Moon," řekla. ,,Ale naše armáda na to nestačí....máme pár učitelů a učňů."
   Moon se na ní podívala dlouhým pohledem, ze kterého se nedalo nic vyčíst. ,,Takže tím chcete říct, že chcete vzít jako armádu i kočky s San Magic?" zeptala se udiveně.
   Diamond zavrtěla hlavou. ,,Ne všechny, jen ty, kteří umí dobře kouzlit a budou užiteční," vysvětlila té kočce. ,,Jako jste vy."
   Moon neklidně švihla ocasem. ,,Uż dlouho jsem nekouzlila." přiznala a Martha na ně udiveně zírala.
______________________________________

454 slov😄.
  
  

«MARTHA» Svět magických koček ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat