Martha se vyděšeně rozhlížela kolem sebe, ale po známé černé srsti ani památky.
Kde je Marcella? Oni jí unesli! přemýšlela. Zanedlouho se mezi ní a Francise procpala Maple.
,,Marcella? Ale to není možné...." začala se rozhlížet kolem sebe a nakonec si povzdechla.
Martha se podívala na ředitelku. Diamond stála naproti té hořící kočky.
,,Děkujeme ti," řekla jí a sklonila hlavu. ,,Jak se jmenuješ?"
Ta kočka švihla ocasem. ,,Říkají mi Melissa," řekla jí. ,,To byly kočky s Nigth Magic. Jsou strašní a zákeřní. Musíte si na ně dávat pozor."
Diamond přihmouřila oči. ,,Já vím, co jsou zač, Melisso," řekla. ,,Natropili tu příliš mnoho škod, abych na ně mohla zapomenout."
Melissa přikývla. ,,Zlo se vrací," řekla. ,,Je jich ale příliš mnoho."
,,Učni se musí urychleně dostat do San Magic." zvolala Dimaond.
,,To bohužel nepůjde," řekla Melissa. ,,Odtud jsem taky přiletěla. Obsadili to tam. Je to tam ještě nebezpečnější než tady."
Diamond překvapeně švihla ocasem. ,,To ale-"
Najednou na jejich hlavami něco prosvištělo takovou rychlostí, až se Martha lekla, že jsou to zase ty černé kočky.
Ale ne. Byla to bílomodrá kočka, která slétla vedle Dimaond. Martha jí hned poznala. Byla to ta kočka s kterou se Diamond, Priscilla a Tae domlouvali.
,,Jsem tady," řekla udýchaně a sklonila hlavu před Diamond. ,,Napadly nás černí, Dio."
Diamond přikývla. ,,Ano, to vím. Ale nemůžeme teď nic dělat, je jich strašně moc."
Moon přikývla.
Diamond vylítla na skálu a švihla ocasem. Rázem se všichni utišili.
,,Vyhlašujeme nouzový stav, vše se mění, ale nikdo z nás se do San Magic vrátit nemůže. Musíme je přemoci, ale zároveň nepřijít o žádné učně. Lekce učňů se budou teď zaměřovat na obranu proti Night Magic." zvolala.
,,Ale co bude s Marcellou?" zavolal Azrael a Martha se naježila, při pohledu na něj. A teď jí najednou potřebuješ! pomyslela si znechuceně.
,,Co se stalo s Marcellou?" zeptala se Moon a najednou se jí v očích objevil strach.
,,Unesly jí černí," řekla Diamond přísně. ,,Bohužel s tím ale teď nemůžeme nic udělat."
______________________________________329 slov 😧.
ČTEŠ
«MARTHA» Svět magických koček ✓
FantasyMartha je jedna učednice z Forest la Magic. Nemůže najít svou schopnost. Jak ale pak dokáže ochránit ostatní před nepřáteli?....