«Kapitola 5»

103 19 9
                                    

,,Takže Moon je tvá matka?" ptala se nechápavě Martha Marcelly, když letěly rychlostí zpět.
   ,,Ano, je," přikývla Marcella. ,,A mluvili s ní speciálním kouzlem jemném Visiofelesia, je k němu potřeba strašně vzácných ingrediencí, skoro je ani nejde sehnat a oni se bavili zrovna s mojí matkou, která bydlí v San Magic, stejně jako já."
   Martha si odfkla. To je všem alespoň trochu dobrým kouzlům je potřeba ingredience, které nejde najít, pomyslela si.
   Marcella nechápavě zavrtěla hlavou a zrychlila.
   Martha jí rychle dohnala. ,,Počkej!" zavolala na ní.
   ,,Já jen....přijde mi to všechno nějak divné," povzdechla si Marcella a otočila na ní svoje zelené oči.
   Martha do ní kamarádsky šťouchla. ,,Když tvoje máma kouzlí dobře, ne?" zeptala se.
   ,,To ano. Ale co je tady tak nebezpečné, že potřebují větší armádu?" zeptala se nechápavě.
   Martha pokrčila rameny, bylo to hodně divné.
   Nakonec obě dvě slétli dolů. Martha rychle zalezla do svého pelíšku a usnula, byla strašně unavená.

Martha vstala a protáhla se. Byl krásný teplý den a vál slabí svěží vánek.
   Spokojeně vylezla z doupěte a zamžourala do slunečního světla.
   Najednou zahlédla slabou siluetu Azraela, o kterého se opírala štíhlá kočka. Byla to Adriana, jedna z učňů.
   Martha je překvapeně pozorovala. Co?! Jakože jsem si nikdy nevšimla, že Azrael a Adriana....
   Najednou Marthě zavál do obličeje rychlý vírt. Otočila hlavu a spatřila černou postavu, jak rychle utíká do svého doupěte.
   ,,Marcello!" zavola Martha a rychle se zvedla. Rychle se rozběhla do Marcellina doupěte.
   ,,Marcello, já...." Podívala se na černou kočičku s křídly složenými na zádech. Bylo slyšet její slabé dýchání, pak na zem ukápla její slza a rozplynula se do země.
   Martha rychle doběhla za ní a omotala jí ocásek kolem jejího těla. Konějšivě jí olízla ucho.
   ,,Já vím, že-"
   Marcella jí ale přerušila. ,,Já ho milovala!" povzdechla si a otočila své zelené zakalené oči na Marthu.
   Ta na ní překvapeně vzhlédla. ,,Co? Koho?" zeptala se překvapeně. ,,Snad né Azraele?"
   Marcella ale smutně přikývla a Martha si povzdechla, přitiskla svou tvář na její tvář.
  
______________________________________

331 slov😟. Ach....chudák Marcella....
  
  
  

«MARTHA» Svět magických koček ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat