,,Pojď!" zavolala Martha a rozběhla se po louce a na chvíli se zastavila a čekala, až jí Marcella dožene. ,,Výcvik co nevidět začne!"
Marcella se za ní rychle rozběhla. Měla ale skloněnou hlavu a ocásek těsně u země. Martha si povzdechla.
Přidala do běhu, vítr jí val do obličeje a čechral tak její růžovou srst. Marcella běžela za ní.
Doběhli k malé mýtince mezi stromy a keři a Martha skluzem zabrzdila a posadila se.
Z keře vylezla tříbarevná kočka a švihla ocasem. Byla to Maple. Rychle se postavila doprostřed mýtiny a počkala, až příjdou všichni ostatní.
,,Dneska tu máme magii," zasyčela a pohlédla na všechny žáky přísným pohledem.
Martha se v hloubi duše zaradovala. Ano! Konečně né nějaké lektvary! vesele si pomyslela.
,,Takže," začala. ,,Fire, začaruj tady tenhle kámen v ptáka," řekla a otočila se na zrzavou válečníci.
Fire přistoupila blíže a nervózně přešlápla. Pak zamumlala zaklínadlo.
Kámen najednou vyletěl do vzduchu a proměnil se z něj nádherný modrý pták. Vyletěl do nebes a zaskřehotal svým nádherným a pronikavým hlasem.
,,Výborně!" pochválila jí Maple přísně.
Najednou se ale obloha zatáhla a vše najednou potemnělo.
Martha se podívala na nebe a zděšením přitiskla uši k hlavě. Maxim poblíž ní švihl ocasem a Francis zavrčel.
Nebe se totiž hemžilo černými kočkami se zelenýma očima a netopýřími křídly. Začaly znova slétávat dolů.
,,Poplach!" zakřičel někdo za Marthou. Ta se bleskurychle otočila. Byla to jejich ředitelka Diamond, která vrčela a švihala ocasem.
Některé s těch černých koček slétly dolů. Z keřů začaly vylézat ostatní učitelé.
Jeden s těch černých chytl Marcellu a zaspal jí pusu. Martha na ně chvíli překvapeně zírala. Marcella vypadá přesně jako oni!
,,Pusť jí!" zavrčela na něj a švihla ocasem. Černý švihl ocasem a škodolibě se usmál. Začal kráčet k ní. ,,Pusť jí!"
Najednou k ní někdo přiběhl a dál onomu černému kocourovi facku. Postavil se vedle Marthy. ,,Nech jí na pokoji!" Byl to Francis.
V tu ránu se z nebe ozval křik. Martha rychle zvedla hlavu a uviděla kočku, které hořel kožich.
Zaječela a vrhla se na černé kočky, které zůstaly na nebi.
Jeden z nich k ní přiletěl a zavrčel jí do obličeje.
Najednou pár dalších učitelů vyletělo do nebe a začaly bojovat s černými kočkami magií.
Martha se na chvíli otočila kolem sebe a spatřila Tae, jak vrčí na jednoho kocoura. ,,Drž hubu!" zařvala na něj Tae.
Netrvalo dlouho a černé kočky vzlétly a vydaly se na úprk.
,,Nejsi tu vítaná, Casaandro!" zavolala za ní Diamond.
,,Pomsta bude sladká!" prasklá ta velitelka těch černých koček a zanedlouho zmizeli v dály.
Martha se nestačila divit. Ohlédla se kolem sebe, učitelé byli naježení a učni překvapeně zírali na to místo, kde nedávno zmizely ony černé zelenooké kočky.
,,To bylo ale divné," řekla Martha potichu. ,,Chápeš to?" zeptala se Marcelly, ale když se otočila, nikde jí neviděla.
,,Marcello!" zavolala a začala se zběsile otáčet kolem sebe. Nikde jí ale neviděla. ,,Haló?! To není vtipný!"
Marthě by se krve nedořezal. Stálá jako přikována, než se jí konečně podařilo promluvit.
,,Mají Marcellu!"
______________________________________500 slov 😥. Zase chudák Marcella....
ČTEŠ
«MARTHA» Svět magických koček ✓
FantasyMartha je jedna učednice z Forest la Magic. Nemůže najít svou schopnost. Jak ale pak dokáže ochránit ostatní před nepřáteli?....