«Kapitola 15»

59 17 11
                                    

Martha se s bolestmi doloudila ke svému místu a za sebou slyšela Tain škodolibý smích.
   Byla tak zničená, že ani neslyšela, že se k nim začala blížit nějaká kočka. ,,Podívejte!" vykřikla Fire.
   Marthu to rázem vytrhlo z myšlenek. Rozhlédla se po nebi a rázem zahlédla dvě siluety koček, které se blížili přímo k nim.
   Jejich ohromné záběry křídly doléhaly až k nim. Jedná z koček, která byla ve předu, měla stejně jako ta druhá postroj a brašnu přivázané k tělu a také bílou srst, která už byla z dálky poznat.
   Tae se překvapeně nadechla a předstoupila před učně. Pak švihla ocasem a čekala, až kočky přiletí k nim.
   Jedna z koček slétla dolů před Tae. Uctivě před ní sklonila hlavu. Ta druhá hned za ní.
   ,,Kdo jste a co chcete?" zavrčela nevrle Tea. Znova švihla ocasem.
   Kočka zvedla hlavu a upřela své modré oči do těch Tainých. ,,Jsem Inej," řekla ta kočka. Její šedobílý kožich se zatřpytil. ,,Přiletěli jsme z San Magic a potřebujeme mluvit z Diamond."
   Tae pokývala hlavou a pak švihla ocasem směrem k druhé kočce, Inejiny společnice, která byla naopak černá s fialovýma očima.
   ,,To je Storm." odpověděla prostě Inej. ,,Doprovází mě."
   Tae přikývla a Martha si uvědomila, že Inej je ta kočka, které poslala Diamond vzkaz do San Magic. Mohla jim ona nějak pomoct?
   Martha rychle otočila hlavu a všimla si, že k nim letí Diamond. O chvilku později se snesla k nim a složila si křídla. Všichni před ní sklonily hlavy. Jako první jí zvedla Inej a podívala se do Diamondiných očích.
   ,,Zdravím Tě, Inej," pravila moudře Diamond a přikývla. ,,Jaká byla cesta? A kdo je tvá společnice?"
   Inej se ještě jednou uklonila. ,,Cesta probíhala vskutku dobře, Diamon," pravila a pak všihla ocasem ke své černé společníci. ,,Tohle je Storm."
   ,,Dobře," řekla Diamond a pak švihla ocasem. ,,Pojďme si promluvit do mého-"
   Najednou Inej nastražila jedno ucho a spozorněla. O chvíli později švihla tlapkou a vzduchem proletěl šíp, který bleskurychle vystřelila do předu.
   Ozval se zvuk zabodnutí a pak bolestivý hrdelní křik.
   Inej se rychle otočila kupředu. Najednou se nebe zatáhlo. Před nimi byla armáda černých.
   Slétly před nimi. Jejich vůdkyně se zasmála a zavelela k boji.
   Martha polkla. Mýtina se rázem zaplnila černými.
   Jeden z nich, který měl v noze šíp se objevil před ní a Martha zavrčela. Přesto měla ale obrovský strach. Když jsem daleko mladší a menší než on! vyjekla v duchu.
   ,,Dolorcorpis," zašeptal a švihla ocasem k černému, než se na ní stačil vrhnout.
   Ten se najednou zkroutil v bolesti a zavrčel. To by ho na chvíli mohlo zdržet, pomyslela si.
   Pak se rozeběhla a dala mu pěstí mezi oči. Černý se na ní chtěl vrhnout a určitě by jí přepral, kdyby se ale nekroutil v bolesti, které mu spusibilo kouzlo.
   Martha se otočila. Oni se chtějí dostat do centra Forest la Magic! uvědomila si.
   Pak se na nebi ale objevila Inej a začala na ně chrlit oheň. Černí skučeli bolestí.
   Martha rychle a tiše vyletěla na strom a schovala se ve větvích.
   ,,Ignis-periit," zašeptala a švihla ocasem. Jeden s černých rázem odletěl a tvrdě sebou praštil o strom. Martha se zachychotala.
   Martha rázem zatajila dech. Jedna z černých švihla ocasem a pak trefila šíp do Inejina břicha. Ta najednou spadla na tvrdou zem.
   Černí se nakonec rozletěly pryč. Tentokrát vyhrály, ale co příště? Budou se s takovými boji potkávat častěji.
   Martha běžela po bojišti a najednou zahlédla něčí ocas. Bylo jasné, že patří Diamond.
   Rychle za ní přiběhla. Ředitelka se smutně skláněla nad nehybným tělem Inej.
   Když uviděla Marthu, povzdechla si. ,,Byla to naše naděje," vzdychla. ,,Ale teď je mrtvá."
   Martha si k ní smutně sedla. Najednou se ale Inejino tělo pohnulo.
   Inej zakašlala. ,,Musíte zaútočit na jejich zem," zasýpala a podívala se do Diamondiných očích. ,,Jinak nemáte šanci je přemoct."
   S těmito slovy Inej ulehla do věčného spánku.
   Diamond rychle vstala. ,,Už vím, co udělat," zašeptala a vyletěla na skálu.
   Martha se ještě naposledy podívala na nehybnou Inej a pak se rozběhla za ní.
  
______________________________________

666 slov😫. Inej je mrtvá.....
  
  

  

«MARTHA» Svět magických koček ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat