Martha se roztáhla a vylezla ze svého doupěte. Všechno jí teď připadalo takové.... divné a jiné.
,,Martho!" zakřičel někdo a ona rychle zatřepala hlavou. Byla to Fire.
Její ohnivý kožíšek vál ve slabém vánku a v jejích zelených očích byla vidět naléhavost.
,,Co se děje?" zeptala se Martha překvapeně a přitiskla křídla ještě blíže ke svému tělu.
,,Diamond tě čeká ve svém doupěti." řekla rychle Fire a Martha se překvapeně zamračila a zahléděla se směrem k ředitelskému doupěti.
,,Ale....proč? A to jenom mě?" ptala se zaraženě Fire, ale když se otočila, učednice už byla pryč. Tak pokrčila rameny a vydala se za Diamond.
Když dorazila k jejímu doupěti, trochu se zachvěla nervozitou. Nikdy ještě v jejím doupěti nebyla a nechápala, proč jí tam ředitelka tak nutně potřebuje.
Naschvál zakašlala. ,,Můžeš dál, Martho." ozval se zevnitř hala Diamond.
Martha tedy neochotně vešla dovnitř a sklonila hlavu. Velitelka seděla na svém místě. Kolem ní byla spousta svitků, lektvarů a dalších takových kouzelných věcích.
,,Ahoj, Marto," pozdravila jí přísně Diamond. ,,Mám pro tebe důležitou zprávu." Sklopila uši a rychle se ohlédla kolem sebe, jestli je nikdo neslyší.
Martha nevěděla, co ani to říct, nervózně přešlápla. ,,Já.... dobře...." zakoktala.
Diamond švihla ocasem. ,,Právě jsem vyslala dopis do San Magic jisté Inej." řekla jí.
,,Inej?" zeptala se zmateně Martha a zatřásla hlavou. ,,Proč?"
,,Ten den, kdy nás zachránila Melissa," pravila vážně Dianond. ,,Jsem si jí pozvala do doupěte. Zeptala jsem se jí, proč vlastně tak hořela a ona mi odpověděla, že když jejich město napadli černí, tak se tam objevila jedná statečná kočka. Byla to Inej. Má schopnost ohně a z nějakého důvodu, když zachránila Melisse život, jí tu schopnost i trochu předala."
Martha na ní zaraženě zírala. Takže nás Inej může zachránit? přemýšlela. ,,A proč to říkáte právě mě?" zeptala se.
Diamond si stoupla a otočila pohled někam do dálky. ,,Kdysi dávno, ještě před tím, než jsem tě dovezla do Forest la Magic jsem dostala věštbu. Nastanou zlé časy, Martho a ty jsi jediná, kdo je může zastavit." řekla tiše a otočila na Marthu svůj pohled.
Martha podiveně přešlápla. ,,Ale to musí být nějaký omyl...." začala. ,,Já jsem jen.... obyčejná kočka-" začala, ale Diamond jí přerušila.
,,Která má zachránit náš svět." dodala. ,,Ano, je to tak, Martho, věštby nelžou."
Martha nevěděla, co na to říct. Nemohla své ředitelce odmlouvat.
Ale najednou jí něco praštilo do očí. Nějaká vzpomínka znovu obživla....
Pod keřem vyčníval kousek nějaké zvláštní hůlky s kamenem.
Najednou se jí vrátila vzpomínka, jak jela na loďce a Diamond zpod křídla vyčnívala přesně tahle hůlka.....______________________________________
423 slov😊.
ČTEŠ
«MARTHA» Svět magických koček ✓
Viễn tưởngMartha je jedna učednice z Forest la Magic. Nemůže najít svou schopnost. Jak ale pak dokáže ochránit ostatní před nepřáteli?....