Z pohledu Marcelly:
Na Marcellin temně černý kožíšek spadlo něco studeného a ona se s trhnutím probudilo.
Pak se to opakovalo znovu a znovu a znovu.....zvedla se a podívala se nahoru. Rychle zavřepala oči a zatřepala hlavou, když jí opět kapka studené vody spadla do oka.
Znova si lehla a zírala přes mříže její klece. Nebylo možné uniknout. Před klecí stály dva kocouři s Night Magic, kteří hlídali, aby nemohla nijak uniknout.
Pak se otočila pryč od klece a znova si hlavu položila na tlapky. Co teď asi dělají v Forest la Magic? přemýšlela. Ale věděla, že to s nimi rozhodně dobře nedopadne.
Poslouchala Cassandru a její podřízené skoro celý den, a tak věděla, že chystají útok. A ona jim v tom nemohla nijak zabránit.
To, co ale nechápala, bylo, proč jí tady chtěli věznit? Měli v plánu jí nějak zneužít?
Najednou zvědavě otočila hlavu směrem k mřížím. Byla si jistá, že se v keři poblíž její keře něco pohnulo.
Najednou si všimla, že z toho keře vyčnívá dlouhý ocas. Zpozorněla.
To není možné! pomyslela si. To přece nemůže být.....
Ale byl to on. Byl to Azrael. Vynořil s keře hlavu a začal jí něco říkat, ale u toho nevydával žádné zvuky. Pouze otvíral tlamu.
To nám jako odezírat? pomyslela si Marcella a našpicovala uši.
Najedou sebou ale prutce trhla a lehla si. Dva strážci se totiž otočili zpět ke keři.
Naštěstí jen pokrčili rameny a pak se otočili zase zpět.
Azrael zase vystrčil hlavu z keře a otočil se na ní.
Takže ne- přemýšlela Marcella. Ne-vi-di-tel-nost....Neviditelnost! Marcella rázem pochopila, co tím myslí. Věděla, že to bud hodně ryskantní, ale mohli to alespoň zkusit.
Marcella se zhluboka nadechla a pak se skloněnou hlavou posadila, protože klec byla tak malá, že si nemohla ani pořádně sednout.
Natáhla tlapu a drápy rychle přejela po mřížích. Oba dva strážci se na ní rychle otočili a ona se mezitím udělala neviditelnou.
Jeden ze strážců rychle ztrčil do toho druhého. ,,Dívej!" Ten druhý zavrčel a pak se podíval na klec, ve které byla neviditelná Marcella, která měla co dělat, aby se nerozesmála.
,,Darku! Ty inbecile!" zavrčel na toho druhého jeden ze strážců. Švihl rozezleně ocasem.
,,Ty drž hubu, kreténe!" zavolal na něj ten Dark, nebo jak se jmenoval na oplátku. ,,My oba jsme tu mrchu měli hlídat!"
Ten první se naježil a vytasil drápy. ,,Cos to řekl!?" zavrčel. ,,No počkej....ty uvidíš."
Marcella je pozorovala z klece a najednou si všimla Azraele, jak se plíží z keře směrem k ní. V tlamě nesl klíč.
Jak to dokázal? podivila se Marcella.
,,Už to bude dobrý," zašeptal jí Azrael a pak opatrně otevřel klec klíčem.
Zámek dopadl na kamennou zem a Marcella byla volná. Dokázali to! Teď už jenom varovat....
Najednou se ale na ně otočili rozzuřené pohledy strážců. Ten první švihl ocasem a Marcella byla náhle zase viditelná.
Začali se k nim pomalu blížit. A aby to nebylo vše, Cassandra slétla na skálu a začala chystat útok.
Jak se teď oddut mají dostat? Přežijí vůbec? A uvidí se někdy s jejich přáteli a nebo je Night Magic všechny zabije?
To nikdo netuší....______________________________________
522 slov😏.
ČTEŠ
«MARTHA» Svět magických koček ✓
FantasyMartha je jedna učednice z Forest la Magic. Nemůže najít svou schopnost. Jak ale pak dokáže ochránit ostatní před nepřáteli?....