Martha a všichni ostatní učni i s učiteli stáli na břehu ohromné vodní plochy.
Převozníci vystrčili lodě na břech a přivázali je za provazy ke kůlům.
,,Tak zase příští rok," řekla Martha Marcelle a usmála se. Pak ale smutně dodala. ,,Škoda, že tu s námi není také Azrael."
Marcella smutně přikývla a povzdechla si. ,,Tak ahoj!" Rozloučila se.
Moon se rozloučila z Diamond a pak něžně šťouchla do Marcelly. ,,Tak pojď, Marcello, lodě nebudou čekat věčně.
,,Dobře," povzdechla si Marecella a následovala svou matku do malé dřevěné loďky, kde si sedla naprodi převozníka.
Když rozvázali provaz, zoztlačili loď a pak už se houpala na sluncem ozářené hladině. ,,Ahoj!" zavolala za nimi ještě Martha a Marcella jí zamávala na rozloučenou.
,,Ahoj, Martho, budeš mi chybět," řekl za ní někdo. Byl to Francis. Martha k němu rychle přiběhla a dotkla se ho nosem nosu.
,,Ty mě také, Francisi," řekla. ,,Ale příští rok se zase uvidíme."
Francis se svýma nádhernýma očima podíval do těch jejích. ,,Tak příští rok.
Pak už nastoupil na loď za svou rodinou a převozník jí rozrazil kupředu.
Martha došla ke své malé lodičce. ,,Tak už pojďte, Martho," pobídl jí převozník a ona nastoupila na loďku.
Pak se loď rozhoupala na modré hladině a ona se otočila zpět do Forest la Magic. Budete mi chybět.... všichni...., povzdechla si a pak se otočila zase zpátky na zapadající slunce.______________________________________
227 slov💞. Tak to je konec, snad se vám to líbilo a budu moc ráda za nějaký ten komentář. A ještě jednu maličkou otázečku:
Chcete tedy další díl?~Zatím se mějte pěkně, válečníčci, vaše Toffee se loučí 💞💞💞
ČTEŠ
«MARTHA» Svět magických koček ✓
FantasyMartha je jedna učednice z Forest la Magic. Nemůže najít svou schopnost. Jak ale pak dokáže ochránit ostatní před nepřáteli?....