Kapittel 2

406 21 14
                                    

3 år senere... Jeg våknet og så meg rundt. Jeg viste hva som ville skje om noen timer og vilken dag det var... Det var første dag i 3 klasse og jeg gruet meg. Jeg gruet meg til og møte han igjen han som har mobbet meg vær dag siden jeg begynnte på skolen.... Simon. Jeg klarer fortsatt ikke snakke ordentlig norsk men jeg har blitt litt bedre...

Jeg gikk til skolen jeg var klar for å bli banket og gikk med hodet hengende ned i bakken. Jeg hørte latteren til Simon komme bak meg og jeg var klar for å bli slått og sparket. Også tokk han sekken min og tømte den for bøker på bakken mens han og vennene hans dytte meg fram og til bake mellom seg helt til jeg falt......

Haha bare vent til etter skolen du bak gymsalen du vet hva du har å gjøre. Sa Simon .

Ja... Sa jeg bare. Med tårer i øynene. Jeg hadde ikke turt og si dette til noen så det var ingen voksene som viste det..

Men plutselig hørte jeg noe.. noen som ropte: Hey dere stopp med det der hvem tror dere at dere er??!! Stikk av hører dere det?!!! Det var en gutt.... Jeg hadde aldri sett han før men jeg må innrømme at han var litt søt.... Simon og "gjengen" dro igjen og gutten og jeg var alene.

Han strakk ut hansen sin og sa : Hey du går det bra med deg heller??

Ja... Ja da jeg er vant til det.. Svarte jeg

GUTTEN: Sikker på det? Ser ut som at du fikk et hart fall der hvorfor gjør de det mot deg?

MEG: Vel det er en lang historie jeg kan ikke forklare.

GUTTEN: Oki.... Kom igjen vi må forte oss skolen starter snart.

MEG: Vi?? Vil du gå med meg??!!

GUTTEN: Ja kom igjen da!! Foresten så heter jeg Kristoffer!

MEG: Å ja jeg heter vel .. Jeg heter Frida .
Vi kom frem på skolen Kristoffer tokk hånden min og løp inn tydeligvis viste han ikke hva som skjer hvis man henger med et mobbeofer.....
*
*
*
*A/N
Dette ble en veldig kort del men men... Håper dere fortsatt liker boka mi og at dere fortsetter og kommentere . Jeg tar gjerne i mot ting jeg kan forbedre ogforslagom ting som kan skje. Vote, kommenter og like historiene mine ❤️. Keep, calm and read on❤️ Skrev det sikkert feil😂 sry for skrive feil I neste del begynner Frida og blande norsk og engelsk igjen men som sakt har hun blitt litt bedre.

MobbeoferetWhere stories live. Discover now