Sinopsis✔️✔️

61 9 3
                                    

Emas:Suzan Maidin cover By Ikaza85

Hmmmmmm...hoooooo
Selagi masih ada nafasku
Selagi masih ada kudratku
Takkan aku pernah berhenti
Terus menjagamu hingga akhir hayatku

Tak kan sekali aku sesali
Pengorbanan yang telah kau beri
Anugerah cinta terpatri
Tiada aku sia-siakan

Tiba-tiba terasa bahunya dipegang dan dengan segera nyanyiannya terhenti.Segera di tariknya empunya tangan hingga terkena bucu meja.

"Auch..puan..puan sakit please lepas lah"rayu lelaki itu.

"Kau rupanya...tak reti nak bagi salam ke?"selamba melepaskan tangan lelaki itu.

"Ehh puan reti pulak nak bagi salam ke?"

'Pakk 'kepala lelaki tadi dihempas.

"Puan apa ni kecoh ah"lelaki yang digelar Aiman itu mendengus.

"Kau tu hah...ada hati nak balas orang balik kau ke aku boss hah?"marah ketua iaitu Ace.

"Puan lah boss...apa ni saya gurau je lah"tanpa segan silu Aiman kembang semangkuk kerana dapat bergelak tawa dengan puan yang garang ni.

"Hmmm kepala hotak hang...apa laporan baru-baru ni"Ace mengambil tempat duduk kembali.

"Hmmm pasal Group Element Fire" terus berita itu menarik perhatian Ace untuk memandang orang suruhannya yang sorang ni.

"Hmmm sound interesting apa kes?"

"Diorang tertukar dengan senjata kita..tapi puan takyah risau sebab kitaorang dah rampas dah serta merta senjata kita sebelum kena tempat dorang and one more thing semua senjata diorang kita berjaya rampas walupun murah and last one..."Aiman membiarkan ayatnya tergantung.

"Apa ...apa haal kau berhenti?"Ace memandang Aiman dengan tajam.

"Takde saya cuma nak kata Puan....argh.."suara Aiman kini bertukar menjadi gagap.

"Apa! Aku tanya ni apa ada masalah ke?"Ace menengking hingga terhinjut badan Aiman disebabkan terkejut.

"Masalahnya kan Puan...Puan..Puan ni cantik rupanya"Aiman teesenyum.

"Kau ni kan...."belum sempat Ace mengeluarkan senjata dari poketnya Aiman dah lari dengan senyuman yang tak lekang.

"Sorry Puan Love You jangan marah nanti lekas tua"Aiman menjerit sebelum dirinya keluar dari pejabat milik Ace.

"Huh..Aiman..Aiman kau ni kan saja.."Ace tersenyum dan meneruskan perbuatan yang tergendala sebentar tadi.






So macam mana dengan cerita ni okay tak?kalau okay comment lah 😍and for those yang nak nantikan next chapter kenalah vote✔️✔️

Lirik Cinta GangsterWhere stories live. Discover now