Bab 6

13 4 0
                                    

Di institut,Atikah dan Ayu melangkah menuju ke parking VIP dan memparking motor kesayangan.Seterusnya mereka menapak kaki menuju ke kelas sepanjang itu jugak banyak mata yang memandang mereka maklumlah instafams.

"Weyy beb malam ni teman lah aku "Atikah tersenyum memandang Ayu yang baru jer melabuh duduk.

"Ala..malas lah aku nak tido malam ni"

"Aishhh kau ni kan...tolonglah please"Atikah buat baby face.

"Tak boleh ke kau tolak jer?"

"Tak boleh lah beb kau tau kan aku ketua"

"Hmmm macam mana eh..tapi aku betul-betul super duper very malas "

"Tak per sayang jer tolong baby"Hairul entah darimana datangnya tau-tau dah duduk sebelah Atikah.

"Woyyy pocot melatop ehhhh"Atikah melatah

"Sorryyy baby.."Hairul memohon ampun.

"Apa baby,baby siapa?Babi adalah"

"Apa yang baby kasar dekat sayang ni"

"Euwww geli aku dengar!and aku rasa kau ni kan kekurangan something"Atikah menilik muka Hairul.

"Why baby something wrong?"Hairul memandang Atikah.

"Hah that its"Atikah segera memetik jari.

"Why"

"Kau tu kekurangan kasih sayang baby..opss correction babi..tulah asyik nak terbabi jer kerja dia"Muka bersinar Hairul yang tadinya bersinar tahu-tahu dah ada aura macam roh diambik dari jasad.(aahahhahahah gila korang terbayang tak)

"Ahahahahahha"Atikah ketawa sepuasnya.

"Beb dah lah kesian aku tengok muka Hairul yang seakan kena ambik roh tu"Kini Atikah bukan berhenti malah semakin galak ketawanya.

"Ahahahaha...ahahahahahha beb aku rasa otak kau sama aku terconnect tau...macam mana kau tau tu ayat dalam kepala aku bila tengok si mamat babi ni...ahahahhahaha"Atikah masih ketawa dan memegang perutnya yang kini mohon mintak berhenti.

"Adoiii kau ni kan Tikah tak habis-habis nak nyakat si Hairul tu kan?"Haziqah iaitu minah meja belakang ni menegur.

"Ahah..tulah nak terbabi..babi kan dah kena"Atikah masih bersisa ketawa dengan mengelap matanya yang berair.

"Ahahahah kau ni Tika...Tika..tak habis-habis"Kini Irdina pulak menyambung dan menggeleng kepala.

"Aish..gila..gila mau mampus aku nanti hilang perut kalau macam ni" Atikah mengambil tisu di begnya dan mula sesi mengelap air mata.

"Ahahaha bagus jugak tu hilang perut tak lah kau asyik nak menyakat jer kerja"Haziq pula ketawa.

"Sokong"Satu kelas menyokong 100% kata-kata monitor Haziq tadi.

"Yelah..yelah aku tak buat dah" Atikah mengangkat tangan tanda mengalah.

🎶🎶🎶🎶🎶

"Weyy aku dengarkan Sir Aizam kena pindah dekat tempat lain and nanti geografy ada Sir baru yang ganti"Anis kaki membawang dah mari.

"Kau ni kan asyik nak membawang jer kan Nis entah betul ke tak?"Atikah menggeleng kepala.

"Aishh betul lah...aku tadi dengar masa aku lalu staff Sir tadi" dengan bersungguhnya meyakinkan seisi kelas.

"Iyeke...kah tu tak boleh percaya sangat"sindir Izzat.

"Ehh kau anak saimay baik diam"

"Aishh bawak nama bapak kita pulak kau tu anak Asnan apahal"

Lirik Cinta GangsterWhere stories live. Discover now