"Stay like this Man aku nak tidur sekejap."Atikah melelapkan mata dibahu Aiman.
"Just stay like this i just want this not more"Atikah sudah melelapkan mata.
"Bang aku rasa Puan Atikah dah letih sangat tu"tegur Iman.
"Tulah..kesian pulak aku tengok dahlah terpaksa turun padang semalam"kelihatan Azar dan yang lain menuju kearah mereka dengan kerutan.
"Hah kenapa dengan Puan tu?"tanya Zul.
"Penat kot..kau tau kan masa malam lagi dia turun padang ..ni pulak shopping"
"Betul tu jap eh aku ngan Azar with Amir ambik kereta..kau Iman dan Syam stay sini"arah Zul.
"Okay cepat tau.."
"Alright"mereka mengatur langkah balik mengambil kereta.
Ditengah mereka berbual dengan Atikah yang masih tidur nyenyak mereka disergah dengan satu suara.
"Woii kau buat apa kat dia hah"Firdaus menumbuk Aiman hinggakan Atikah terbangun bila terasa dirinya terhantuk kerusi bangku bukan apa Aiman dah kena tumbuk sampai rebah kat tanah.Seperti yang diketahui orang itu adalah Firdaus bukan Hairul.
"Apa ni.."Atikah mengesat mata sebelum melihat Aiman yang dah rebah.
"Astagfirullah..Aiman..apa Ustaz buat ni"
"Eh tak ada cuma ni tadi saya tengok awak pengsan dan dia cuba tarik belakang baju awak"
"Tuan dah salah faham..saya cuma nak ..."
"Cuma apa...kau nak ambik kesempatan kan?"Firdaus menumbuk muka Aiman
"Astagfirullah tuan...buat apa saya nak mengam.."
"Diamlah kau ni memang lelaki tak guna..suka suki jer sentuh orang.."
'Pappp'satu tamparan hinggap ke muka Firdaus membuatkan Firdaus terkedu.
"Ke..kenapa awak tampar saya Ika"
"Kau..aku kira dah tahap uji kesabaran aku..kau tak faham ke ah..nama jer ustaz kau fikir dia nak ambik kesempatan agak-agaklah kat public..kepala hotak kau boleh tak fikir guna otak jangan nak guna lutut..he is my brother and they are my bodyguard yep memang abang tanpa pertalian darah tapi kau dengar sini baik-baik takkan pernah sorang pun yang boleh sentuh badan aku selagi bukan mahram aku faham tak"
"A..aku mintak maaf aku tak.."
"Hah kau boleh simpan maaf kau..tapi ingat ehhh semua ni akan aku ingat and takkan senang untuk aku menerima kau sebagai kawan..nama jer ustaz tapi perangai pftt...macam manalah kau past exam nak jadi cikgu aku rasa buta kot penyelidik tu.."sinis dari mulut Atikah.
"Please dengar i just"
"No..i dont want to hear every single word from your mouth either single alphabet..and from now on dont ever show your faces infront of me cause when that happen i'll promise to take revenge on what you had done to Aiman today..lagipun kau yang tak dengar penjelasan Aiman "Atikah menumbuk perut Firdaus sekuatnya hinggakan Firdaus terduduk.
"Lets go guys i felt hot around here and i could felt the hot"Atikah mengambil langkah menuju ke parking dimana yang lain menyandar di pintu kereta.
🎶🎶🎶🎶
"Puan..sorrylah tadi tu saya tengok baju Puan terselak sikit sebab tu saya tarik"Aiman teragak-agak nak bertutur.
Didalam kereta ni cuma ada Iman dan Aiman.Syam,Amir,Zul dan Azar jadi bodyguard.
"Takpelah.."Atikah memandang keluar tingkap mengenangkan apa yang baru sahaja keluar dati mulutnya tadi.
"Puan nak balik mana?"Tanya Iman bila keadaan sunyi.
YOU ARE READING
Lirik Cinta Gangster
ActionCinta dalah tertulis didalam lirik tapi tapi jalan cerita lirik ni agak lain.Atikah dan Firdaus berjumpa secara tak senghaja sebagai guru dan student.Mereka mulai rapat dan Atikah menyorokkan satu rahsia yang mengundang bahaya antara mereka sekeluar...