Bab 12

8 0 0
                                    

"Okay Puan..Puan Fitry ni plan kita"Aiman selaku assistant Atikah membuka bicara.

"Disebabkan semalam ada orang kacau tempat kita jadi kita serang diorang malam ni jugak"

"Give me reason why tonight why not tommorow or this early evening"

"Sebab malam ni diorang punya port akan adakan perkumpulan"

"Hmmm "

"Malam ni Element Fire,Water,Wind,Tanah berkumpul...maklumlah adik betadik kan..so tujuan kita serang malam ni sebab malam ni diorang bincang pasal pengedaran dadah and senjata yang akan diorang jual secara rahsia kat negeri luar"

"What!macam mana korang tahu"bergema jeritan Atikah.

"Aish Puan...sakit jantung kite..."

"Arghhh malas nak layan karenah kauorang ni"

"So?"

"Kitaorang ada hack maklumat diorang and kitaorang dapat sebab bodohlah..ada ke patut bagi password senang adooi"Zul menepuk dahi.

"And kitaorang dapat beberapa maklumat diorang contact dengan ahli kumpulan yang lain"

"Sepeti Gold Dragon...Black Roses...Knight blue...King Darell...."

"Hmmm ahli kongsi yang ats lagi dari diorang pun berminat...wow i'm impress"

"Hmmm kitaorang pun ada kena cobtact tapi bukan diorang tapi Shield Ices and BlackRD controller....Sharp blood..RIP Grave...Gold Mask"

"Hah maksud kau kumpulan Along..Angah..Achik..and Nasrul?Diorang tau siapa aku ke?"

"Tak diorang tak dapat sekat pun dengan maklumat kita..sebab maklumat kita telah kukuh dengan banyak laluan yang patut digodam dulu and kitaorang hanya biarkan maklumat Puan and Puan Fitry as orang biasa"

"Hmmm baik ...aku harap plan kita menjadi and aku harap sangat Along,Angah,Achik,Nasrul tak tahu akan kewujudan aku as Mafia"

"Faham boss lagipun kan boss Mafia terkuat dalam dunia kongsi gelap ni kan? The second stronger before Mafia GOLD Diamond Knight iaitu arwah atok Puan kan?"

"Yep so harap rahsia ni korang simpan"

"Baik Puan so cepat siap ada tempat yang kita belum makan malam ni"

🎶🎶🎶🎶🎶

Atikah dan yang lain dah bersiap di gudang lama atas bukit itu.Kalau dari bawah memang tak nampak ada gudang ni sebab dipercayai gudang ni dah musnah sebab kebakaran sebelum ni.Tapi tak sangka pulak tempat ni operasi diorang Mafia lain jalanlan.

"Okay aku nak A dan E kepung semua pelusuk gudang"Atikah memberikan arahan dari alat komunikasi yang didesign sendiri oleh Aiman.

"Baik Puan Ace"

"Pemanah D dan H siap sedia"

"Baik Ace"

"G,I....pantau sekeliling"

"B,C ikut saya"

"Last J,K,L...kalau gagal laksanakan plan B faham semua"

"Faham Ace"

Atikah berlalu dengan B,C ke hadapan gudang dan mula menendang pintu utama membuatkan semua yang di dalam terkejut dan segera memacukan senjata kearah Atikah.

"Wah..wah..wah...bawak kumpul tak bagi join"Atikah menuju kearah mereka dan duduk di kerusi macam tak bersalah.

"Kau siapa?"salah seorang lelaki tua yang agak perumuran 50 lebih bertanya

Lirik Cinta GangsterWhere stories live. Discover now