A tőrömmel éppen leszúrtam egy ártatlan szalmabábút, amikor lépteket hallottam a hátam mögül. Automatikusan dobtam hátra a kezemben lévő fegyvert, ami néhány méterre tőlem megállt a levegőben, az engem megzavaró illető tenyerétől centiméterekre. Elfordultam a szalmával megtömött babától és a látogatóm felé fordultam.
Arany haja a derekáig ért, magas alakján a habkönnyű világoskék ruha meg-meglibbent a lenge szellőben, hófehér bőrén megcsillant a nap és a kezében az én tőröm volt.
-Tudom,-kezdte megnyugtató hangján-hogy nem szabad egy igazi harcost megzavarni az edzése közben, de-ekkor közelebb lépett felém-van egy kérésem hozzád, Linnea, amit szerintem senki más nem tudna rajtad kívül teljesíteni egész Asgardban.
-És mi lenne az királynőm?-Kérdeztem Friggát, akit az egész világon a kegyelmessége miatt ismertek. Rögtön az jutott eszembe, hogy megint az asgardi hadsereg élén kellene állnom Thor és Odin oldalán, mint női vezető, aminek a posztját már annyiszor betöltöttem az évek során.-Ki ellen szállunk csatába?
-Most senkivel, neked más csatát szánt a sors-szorította meg a kezemet a, hozzám képest, magas asszony-a szüleiddel már megbeszéltük, hogy neked különleges feladatot kell ellátnod a családom oldalán. Szeretném, ha a palotába költöznél.
-Hol van a buktató?-Kérdeztem, mire ő velem szemben csak mosolygott.
-Nincs buktató, a palotában majd elmesélem neked, hogy mi a dolgod-kételkedően néztem a halványkék szemekbe-nagyon okos harcos vagy-mondta nekem az asszony-a rúnák viszont nem hazudnak-nézett maga elé-és szükségünk van rád-bólintottam. Akkor ezek szerint egy darabig nem igazán fogom otthon tölteni az időmet.
-Pontosan mennyi ideig is kell a palotában tartózkodnom?-Frigga csak mosolygott.
-Egy ideig.
YOU ARE READING
Forced (Hun. Loki ff.)
Romance"Abban a pillanatban csak azt éreztem, hogy én vagyok az éhező, ő az étel. Fázok és ő a tűz, ami oly gyengéden, de hívogatóan körbeölel. Én vagyok a fuldokló és ő a levegő. Én vagyok a szív és ő a vér. Egymás nélkül nem létezünk." A történet nem kö...