Disebabkan sebelum ni aku pernah review buku orang juga, so kalini aku nak buat lagi. Aku akan review bila ada masa lapang ya.
Tapi, sebelum nak suruh aku review buku kau, sila baca dulu peringatan di bawah!
1. Sila SABAR sementara menunggu buku kau direview. Aku review bila ada masa lapang, jadi harap faham ya.
2. Aku ambil review mengikut BATCH untuk elakkan banyak review tertangguh. Hanya 5 akaun sahaja untuk setiap batch. Dan, 1 akaun hanya 1 buku sahaja untuk direview.
3. Misal kata, kau nak aku review DUA buku kau? Okey boleh. Tapi, buku kedua, kau kena minta review untuk batch seterusnya. Sebab, aku nak bagi turn untuk orang lain juga.
4. Apa sahaja review yang aku bagi, kau kena terima dengan hati yang TERBUKA. Jangan risau, aku tak review pedas dan panas ya. Aku jenis yang santai dan chill je.
5. FOLLOW akaun ni TheViolets_. Nak mintak followback, bagitahu je okey.
6. VOTE & COMMENT di 5 bab terawal buku aku di akaun Nzqees_, Mu'azzin Paling Annoying (Tak kisahlah kau nak buat sebelum atau selepas aku review buku kau) Kalau kau dah pernah vote & comment, bagitahu awal-awal. Jangan risau, nanti aku akan buat benda yang sama juga dekat buku kau.
7. TAG 5 akaun aktif di borang yang akan aku publish nanti.
8. If buku kau menarik minat aku, aku akan letak dalam READING LIST dan baca buku kau. Kalau sebaliknya, faham-faham je lah.
9. Last, aku TAK TERIMA buku yang aku pernah review sebelum ni guna akaun Nzqees_.
Tag :
aishzy littlewardah nshrien imsyazz DiyaDizyaa DelaDzahara Azunte18 CHantuNovel aisyfifi whonaf
YOU ARE READING
Review & Rate Your Book
RandomNak buku anda direview dan rate? Marilah singgah di sini.