4 • Isteri Teristimewa

151 14 2
                                    

DyannRose

Pertama sekali, aye nak mintak maaf sebab lambat gila review. Okey tanpa berlengah lagi, marilah kita ke reviewnya ya!

Tajuk buku : Simple and nice! Mungkin tentang heroin yang merupakan someone special buat hero. Mungkin jugak heroinnya lain dari yang lain yang membuatkan hero anggap dia special! Haa gittew. Ni tekaan berdasarkan tajuk je tau. Jangan marah kalau salah hehehe.

Sinopsis/Blurb: Alaa comel je sinopsis dengan Daneen yang perangai macam budak-budak. Waduh! Apa yang aye faham, ada something yang dah jadi dekat Daneen sampai menyebabkan dia sorang-sorang. Lepastu, muncullah si Aidan sebagai hero. Yang peliknya, si Daneen ni boleh pulak panggil Aidan ayah dia padahal Aidan tu tak tua pun. Siap boleh jadi suami dia lagi! Pastu, Daneen punya mengada-ngada tu kalah budak-budak hahaha. Gurau ye Daneen, jangan marah! Tapi tapi tapi, nanti dia hilang ingatan lepastu dah tak ingat Aidan lagi. Kenapa dia nak tinggalkan Aidan? Padahal time tu hati Aidan cuma untuk Daneen je hmm. Mengapa sinopsis jadi begini? Belum start lagi, dah broken cenggini.

Jalan cerita : Firstly, aye kesian dengan Daneen tu. Yelaaa... dah laa anak yatim lepastu boleh pulak Umi Aesya tipu dia semata-mata untuk harta. Hmm... kalau aye jadi Daneen, mesti akan buat benda yang sama jugak, keluar dari rumah anak yatim tu. Mestilaaa... siapa je suka diri sendiri ditipu kan hmm.

And then, bila si Daneen ni keluar dari tempat tu, hampir je dia kena rogol. Nasib baik terjumpa dengan Aidan so terselamatlah dia. Tapi ann... tak leh blah betul la dengan perangai si Daneen tu hahaha. Tiba-tiba perangai macam budak kecik, pastu siap mengaku Aidan tu ayah dia. Pengsan terus laki tu ha waduh! Daneen punya manja tu, kalah kanak-kanak ribena.

But, yang seronok bacanya, cerita ni banyak part yang comel-comel. Lagi-lagi bila Aidan melayan Daneen tu. Hmm... comelnya lahai. Kalau gaduh tu, dua-dua tak nak kalah ye hahaha. Okeyla dah banyak ni aii puji kecomelan Aidan dengan Daneen hehehe.

Kata-kata terakhir : Hmm... apa ye. Aye tak perasan pulak kot-kot ada typo ke apa. Pastu, ermmm akak punya cerita ni cute, comel, lawak, masuk air hahaha. Daneen dengan Aidan masing-masing otak berselirat ye hahaha. Gurau! Pape pun, teruskan sambung cerita ni tau. Jangan peduli and kisah apa yang orang lain cakap. Ramai lagi yang suka cerita ni. Stay strong, aye support akak dari belakang okies!

Rate : 85/100

Review & Rate Your BookWhere stories live. Discover now