(Arkadaşlar sizlerinde isteği üzerine hikayeyi devam ettirme kararı aldım.En az 20 bölüm sürecek olan bu hikayeyi takip ettiğiniz için sonsuz teşekkürler...)
Carter bütün gücünü toplayarak yerden kalkmaya çalıştı ancak başaramadı.Uzun zaman sonra ilk kez ölüm korkusu damarlarına kadar işlemişti.Carter doğaüstü güçlerini keşfettikten beri kendini yenilmez sanıyordu.Ancak bugün bu düşünceleri tamamen değişmişti.Gözlerindeki son görüntü bu doğaüstü adamın üzerine doğru gelmesiydi.Kırmızı gözlü doğaüstü adam...Carter kurtulamayacağını biliyordu ve çaresiz bir şekilde gözlerini son kez kapattı.
---5 dakika önce---
Juan kendine gelmişti.Angelanın cansız bedeni kollarındaydı.Hayat ona çok acımasız davranmıştı.Önce ailesi gözlerinin önünde yanarak ölmüştü.Şimdi ise sevdiği kız...En acı olansa elinden hiçbirşeyin gelmemesiydi.
Jason ne yapacağını bilmiyordu.En yakın arkadaşı hatta "kardeşi" kadar kendisine yakın gördüğü kişiyi nasıl sakinleştireceğini bilmiyordu.Jane hala olayın şokundaydı ve titreyerek ağlıyordu.Bu sırada Carter tarif edilemez duygular içerisindeydi.Oraya 5 dakika önce gelse belki de Angela hala hayatta olacaktı."Onları koruyamadım" düşüncesi Carter ı daha şimdiden yiyip bitiriyordu.Tam bu sırada Carter bu sessiz sokakta birisini görmüştü.Sokağın diğer ucunda birisi onları izliyordu.Carter önce onun sıradan birisi olduğunu düşündü.Ancak birden bire aklına izlediği polis filmlerindeki o klişe söz geldi."Katiller her zaman olay mahaline geri döner." Carter aniden koşmaya başladı.
Sokağın diğer ucundaki adam kaçıyordu.Carter şimdi onun Angela yı öldüren kişi olduğuna emin olmuştu.Tüm gücüyle bu adamı kovalıyordu.Angela gözünün önünden gitmiyordu.Carter onların hepsini kendi ailesi gibi görüyordu ve ailesinden birini öldüren kişi hızlı bir şekilde ondan kaçıyordu.Carter gözlerinin önüne Angela nın cansız bedenini getirdi.Öfkesi hakim olamayacağı derecedeydi.Carter doğaüstü güçlerini öfkesini kullanarak açığa çıkarabiliyordu.Kaçan adam ani bir hareketle kolayca önündeki 2 katlı bir evin çatısına tırmandı.Bu hareketinden sonra Carter kesinlikle emin olmuştu.Bu kaçan adam doğaüstü güçleri olan birisiydi ve Angela yı öldüren kişiydi. Carter 2 katlı bu binanın çatısına tırmanamayacağını biliyordu.Ancak daha iyisini yapabilirdi.Öfkesini kullandı ve aniden binanın çatısına,ondan kaçan adamın karşısına ışınlandı...Carter şimdi o adamın karşısındaydı.Ancak yine de adamın yüzü gözükmüyordu.Üzerinde kapüşonlu bir hırka vardı.Gözleri kırmızıydı adeta bir yaratık gibi.Carter öfkesini yenemiyordu ve şuan en çok ihtiyacı olan duygu öfkeydi.''Ona sadece 1 kez dokunmam yeterli'' diye içinden geçirdi.Doğaüstü gücünü kullanarak onu tek hareketiyle etkisiz hale getirmek istiyordu.Carter'ın gözleri de yine o olağanüstü açık mavi şeklini almıştı.2 doğaüstü varlık karşı karşıyalardı...
Carter ani bir hareketle kırmızı gözlü adama saldırdı.Ancak karşısındaki yaratık çok çevikti.Ufak bir hareketle ondan sıyrıldı ve karşı atağa geçti.Carter da en az onun kadar çevikti ve öfkesi şimdi onu daha da güçlü yapmıştı.Ufak bir hareketle sıyrıldı.Ancak bu karşısındaki doğaüstü varlık hiç te yabana atılacak gibi değildi.Tek elini Carter'a doğru kaldırdı ve Carter ne olduğunu bile anlayamadan güçlü bir hava akımı onu geriye doğru fırlattı.Carter şaşırmıştı.Bu karşısındaki havayı kontrol edebiliyordu.Şimdi ona yaklaşmak daha da zor bir hale gelmişti.Carter yerden kalktı.Aklına dahice bir fikir gelmiş gibiydi.Aniden yaratığın arkasına ışınlandı ve ona dokundu.''Şimdi işin bitti!'' diye bağırdı...
Carter kazanmış olmanın gururunu hissetmişti.Şimdi Angela'nın intikamını alacaktı.Yaratıktan uzaklaştı ve onun yere düşmesini bekledi.Ancak bir terslik vardı.Kırmızı gözlü bu yaratık hareket etmiyordu.Titriyordu ancak yine de yere yıkılmamıştı.Yaratık aniden üzerindeki hırkayı çıkardı.Carter gözlerine inanamıyordu.Karşısındaki bir insandı.Eski çağlardan kalma bir giyime sahip,uzun saçlı bu kişi bir adım geriye çekildi ve şu sözleri söyledi:
-Böyle basit hareketlerle beni yenebileceğini mi sandın Carter? Sanırım kardeşim seni gözünde çok büyütmüş!
Kırmızı gözlü adam Carter'a bu sözleri söyledikten sonra bir kez daha onu güçlü bir hava dalgasıyla arkasındaki duvara vurmuştu.Tıpkı Juan'a yaptığı gibi.Carter bu kez adeta bir çuval gibi yere yığılmıştı.Aklında onlarca soru vardı.Gücü kalmamıştı ancak yine de bu karşısındaki kişiyi yenmeliydi.Angela'nın intikamını almalıydı.Carter düştüğü yere baktı ve yerde bir cam parçası gördü.Kırmızı gözlü adam üzerine doğru geliyordu.Carter yüzüstü yerde yatıyordu.Yerden aldığı cam parçasını saklıyordu.Doğru anı bekliyordu.Adam ona yaklaştığında aniden dönerek cam parçasını ona saplayacaktı.Kırmızı gözlü adam Carter'a yaklaştı.Eğildi ve Carter'ı ters çevirdi tam bu sırada Carter ani bir hareketle elindeki cam parçasını kullandı ve adamın boğazını kesti.Adam bir adım geri gitti ve arkasını dönerek yüzüstü yere yığıldı.
Carter ne olduğunu anlayamamıştı.Yavaşça ayağa kalktı.Bu adam ne demek istemişti.Carter'ın aklında onlarca soru vardı.Ayakta zor duruyordu.Yavaş adımlarla yerdeki bu olağanüstü adamın yanına gitti.Eğildi ve ceplerini aramak için onu ters çevirdi.Carter şimdi gördükleri karşısında adeta buz kesmişti.Adamın boğazındaki kesik yok olmuştu...Doğaüstü bu yaratık aniden kırmızı gözlerini açtı ve Carter'ı bir kez daha fırlattı.
(Carter bütün gücünü toplayarak yerden kalkmaya çalıştı ancak başaramadı.Uzun zaman sonra ilk kez ölüm korkusu damarlarına kadar işlemişti.Carter doğaüstü güçlerini keşfettikten beri kendini yenilmez sanıyordu.Ancak bugün bu düşünceleri tamamen değişmişti.Gözlerindeki son görüntü bu doğaüstü adamın üzerine doğru gelmesiydi.Kırmızı gözlü doğaüstü adam...Carter kurtulamayacağını biliyordu ve çaresiz bir şekilde gözlerini son kez kapattı.)
Bu sırada Jason hızlı bir şekilde Carter'ı takip etmeye çalışmıştı.Ancak yakalayamamıştı.Nereye gittiğini bilmiyordu ancak yine de koşmaya devam etti ve karşıdaki bir evin çatısında 2 kişinin kavga ettiğini gördü.Bu Carter'dı.Jason ne yapacağını bilmiyordu.Carter şimdi yerde yatıyordu.Kırmızı gözlü yaratık Carter'ın üzerine geliyordu.Carter ayağa kalkmaya çalışıyordu ama tükenmiş bir vaziyetteydi.Son kez ayağa kalkmaya çalıştı ancak başaramadı.Jason yalvaran gözlerle Carter'a bakıyordu ancak Carter artık pes etmiş görünüyordu.Karşısındaki bu yaratığa karşı boyun eğmişti.Ölümü kabullenmiş gözüküyordu.Jason tüm gücünü topladı ve koşmaya başladı.Koşarken bir kez daha çatıya bakmıştı.Kırmızı gözlü adam şimdi elinde bir cam parçasıyla Carter'a doğru geliyordu.Jason tüm gücüyle koştu.Yetişmesi imkansızdı ancak yine de koşuyordu.Carter onun hayatında sahip olduğu en değerli kişiydi.Onu kurtarmalıydı.Jason hızlanmak istedi ancak bir gürültü onu durdurdu.Başını kaldırdı ve bu manzara onu adeta şok etmişti.Carter ve kırmızı gözlü adamın bulunduğu çatı alevler içerisindeydi.Aniden bir patlama oldu ve Jason patlamanın etkisiyle geriye doğru devrildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökteki Umut
Viễn tưởng21 Aralık 2012...Maya takvimine göre ''Dünyanın Sonu''.Aslında hiç bir şey olmadı hatta herkes maya tutmadı diyerek dalga geçti. Peki ya bir şeyler olduysa ve biz farkında değilsek? Ya insanoğlu söylendiği gibi bir çağ atladıysa Ya insanoğlu...