18-Yeniden doğuş (Final)

572 39 17
                                    

Alt kattan gürültüler geliyordu.Kavga sesleri...Kardeşi Chris her zamanki gibi sorun çıkarıyordu.

Jason kıyafetlerini giydi yüzünü yıkadı ve aşağı indi.Her zamanki gibi babası yine hazırdı ve kahvaltıya çoktan başlamıştı bile.

''Günaydın genç adam.Akşam biraz dağıtmışsınız ha?''

Babası her zaman olduğu gibi alaycı bi tavırla yaklaşıyordu.Oğullarına kesinlikle kızmazdı.Kim bilir belkide işinden dolayı onlara borçlu olduğunu düşünüyordu.

''Şey..E evet..Yani sanırım galiba..''

''Haha parti başlamadan sızmışsın evlat.Arkadaşların seni getirdiklerinde söylediler.Bu konuda benden biraz ders almalisin.''

''Paul!''

''Tamam Barbara benim hatam.Sakın böyle birşeyi tekrarlama Jason!''

Babası kahvaltısına devam ederken elindeki kumandayla televizyonun kanallarını gezmeye başladı ve haber kanallarından birinde durdu.

''Los Angelas'ta dün gece bir olay yaşandı.Ara sokaktan evlerine gitmek isteyen iki kardeş bir grup sarhoşun saldırısına uğradı ve saldırı sonrasında kız kardeşini korumak isteyen Carter Blake sarhoşlardan biri tarafından bıçaklanarak öldürüldü.Kız kardeşi Jane ağabeyinin gözleri önünde öldürülmesi sonucu şoka girdi.Suçu işleyen kişi olayın hemen ardından polise giderek herşeyi itiraf etti.''

''Aşağılık serseriler'' diyerek kanalı değiştirmişti Paul.Şimdi ise bir başka haber spikeri yeni bir haberi sunmak üzereydi


''Şimdi ise Chicago'dan bir haberle karşınızdayız.Dün gece bir bar kavgasında bir kişi hayatını kaybetti.Ölen kişinin üzerinden kimlik çıkmadı ancak sağ kolunda yazan dövmeye göre hayatını kaybeden kişinin ismi Sirius.''

''Kötü bir gün'' dedi Jason ve kahvaltısını bitirerek evden çıktı.Okula geldiğinde Ryan kardeşler onu kapıda karşılamışlardı.

''Günaydın kaptan''

''Günaydın çocuklar.Allison'ı gördünüz mü?''

''Evet.İşte yolun karşısında.Geliyor.''

Jason arkasına döndüğünde Allison'ı görmüştü.Yolun karşısından ona doğru geliyordu.Jason'ı görünce el sallamıştı.Tam bu sırada Jason karşı yoldan hızla gelen otobüsü görmüştü ancak Allison bunu fark etmemişti.Otobüs hızla Allison'a yaklaştı ve çarpmak üzereyken Jason sesi çıktığı kadar bağırmıştı ''Allison Hayır!!!''

Otobüs bir gence çarpmıştı.Bu genç son anda yola atlayarak Allison'ın hayatını kurtarmıştı ancak otobüsün kendisine çarpmasına engel olamamıştı.Jason koşarak yerde kanlar içinde yatan gencin yanına gitti.Esmer tenli ve renkli gözlü bir gençti.Elinde bir kağıt vardı ve onu Jason'a uzattı.Jason kağıdı aldı ama okumadan gence sordu ''Bunu..Bunu neden...Kim..Kimsin sen?

Yerdeki gencin ölmeden önceki son sözleri kendini tanıtması olmuştu... ''Ben..Juan Diaz''

Allison yerden kalkarak Jason'ın yanına geldi.Yerde yatan gence hayatını borçluydu.Onu kurtarabilmek uğruna kendisi hayatını kaybetmişti.Allison Jason'a dönerek ''Elindeki kağıtta ne yazıyor Jason?'' diye sordu.

Jason kağıttaki notu yüksek bir sesle okudu

''O'na iyi baktım dostum!''







Gökteki UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin