6-Kırmızılı Katil

1.3K 77 14
                                    

(Arkadaşlar vize haftası olduğu için bir süre yeni bölüm yayınlayamadım.Artık döndüm.Hepinize tekrar merhaba :)

Aradan 2 hafta geçmişti.Jason artık 2 hayatı birden yaşamaya çalışıyordu.Bir yandan normal bir şekilde devam eden hayatı anne babası ve Allison.Diğer yandan doğaüstü yaşamı Carter ve diğerleri...


Jason bu geçen 2 hafta içerisinde hergün okul çıkışı yer altındaki mahzeni ve yeni arkadaşlarını ziyaret ediyordu.Juan la artık çok iyi arkadaşlardı.Carter ise onların ağabeyleri gibiydi. Jason sarı saçlı kızla da tanışmıştı.Onun ismi Angela'ydı.Angela gerçekten gizemli birisiydi.Oradaki kimse onun hayat hikayesini bilmiyordu.Sadece Carter'ın onu bir araçtan yaralı bir şekilde çıkardıklarını biliyorlardı.Carter ın anlattığına göre Angela ve annesi trafik kazası yapmışlardı.Carter geldiğinde Angela'nın annesi çok uzun zaman önce orada ölmüştü ve zavallı kız çaresizce saatlerce annesinin cesedine bakmak zorunda kalmıştı.


Jane geçen bu 2 haftalık zamanda onlara bazı testler yapıyor ve onların doğaüstü güçlerini açığa çıkarmaya çalışıyordu.Carter ın en erken bulduğu Angelaydı ve en çok onunla ilerleme kaydetmişlerdi.


Jason yine bir okul çıkışı mahzeni ziyaret etmek için yola koyuldu.La Brea caddesine geldi ve yer altina açılan gizli geçitten mahzene indi.Uzun koridoru geçti ve labaratuvara doğru ilerledi.Tam bu sırada Juan ın koşarak ona doğru geldiğini gördü.Juan nefes nefese kalmıştı yine de konuşmaya başladı:


-Jason buna..buna inanamayacaksın.Jane başardı.Angela nın gücünü açığa çıkardı.

Jason şaşırmıştı.Yine de sordu:

-Gücünü açığa mı çıkardı? Nasıl yani

Juan eliyle beni takip et dercesine işaret etti.Birlikte hızlı bir şekilde labaratuvara girdiler.Jane ile Angela konuşuyorlardı.Juan ve Jason onların yanlarına doğru gittiler.Angela şaşırmış gözüküyordu.Jane ona bazı talimatlar veriyordu:

-Angela gücünü kullanabilmen için güçlü bir duygu gerek.Carter öfkesini kullanarak gücünü açığa çıkarabiliyor.Hayatında en çok sinirlendiğin anı düşün ve tekrar dene.Eminim başaracaksın.

Angela dikkatli bir şekilde Jane'i dinledi ve gözlerini kapattı.Gücünü kullanmayı deniyor gibiydi.Bu arada Jason birşey farketmişti.Angela'nın sağ kolunda derin bir kesik vardı ve kanıyordu.Tam konuşacakken Jane ona eliyle 'sus' işareti yaptı.

Bu kezde olmamıştı.Angela'nın öfkesi gücünü kullanabilmesi için yeterli olmuyordu.Tam bu sırada odada Angela'yı en çok tanıyan kişi Juan aklına güzel bir fikir gelmişçesine lafa girdi:

-Angela bunu yapabilirsin.Jane güçlü bir duygu gerek demişti.Seni tanıyorum Angela.Öfke senin içindeki güçlü duygulardan birisi değil.Anneni düşün.

Angela başıyla onayladı ve birkez daha gözlerini kapattı.Odaklandı ve işte bu kez olmuştu.Angela'nın ölen annesine olan sevgisi o kadar kuvvetliydi ki bu duygu onun gücünü kullanabilmesini sağlamıştı.

Şimdi Angela yavaş adımlarla Jason'a doğru geliyordu.Jason ne olduğunu anlamamıştı ve bu durumdan biraz korkmuştu.Yine de hareket etmiyordu.Angela ona yaklaştığı an Jason birşey farketmişti.Az önce Angela'nın kolunda olan o derin kesik şimdi yoktu.Tam bu sırada Angela bir adım daha attı ve aniden Jason'ın sakat olan kolunu tuttu.Gözlerini kapattı,odaklanıyordu.Jason neler olduğunu anlayamamıştı ancak kolunda acı hissediyordu.Bu garipti.Hastanede uyandığı günden beri kolunu hissetmiyordu.Hatta bir keresinde kolunu ateşe tutmuştu.Yine de kolunun yandığını hissetmiyordu.Ancak bu kez durum farklıydı.Acı gelmişti.

Gökteki UmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin