Învățături

1.1K 117 4
                                    

M-am trezit, întinzându-mă ca o pisică pe așternuturile moi. Am deschis treptat ochii, am întors capul spre dreapta și am dat cu ochii de figura adormită a lui Maxx.

Să spun că bărbatul acesta este o enigmă, ar fi prea puțin. Părea așa de liniștit în somn, încât l-aș fi păzit ca un uliu să nu-l trezească cineva.

Era întors cu fața spre mine și puteam să-i observ în tihnă trăsăturile. Cicatricea care îi tăia în două sprânceana stângă, configurația masculină a feței, barbă deasă și neagră, îi dădeau o alură de bărbat dur și al naibii și chiar dacă știam că poate fi așa, eu vedeam și o altă parte a lui.

Sub tot acest înveliș dur, se afla o persoană care mă făcea să mă topesc de plăcere. Am întins mâna să îi dau de pe față șuvița de păr castaniu și dintr-o mișcare pe care nu am prevăzut-o, mâna mea a fost imobilizată de a lui.

-Faci prea mult zgomot, a mormăit, lăsându-mi mâna să cadă pe pieptul lui.

-Nu am vrut, am spus, știind că se referă la ce gândeam. Nu poți opri chestia asta când dormi?

-Ba da, dar îmi place să știu ce gândești despre mine, a spus, deschizând în sfârșit ochii.

Pe dată am roșit involuntar și am închis ochii de parcă astfel mă puteam ascunde de el.

Vreau pentru câteva minute să fiu singură cu gândurile mele, crezi că se poate? am gândit, știind că mă aude.

-Bine, a zis cu voce tare.

Am tras adânc aer în piept și m-am lăsat să gândesc ce tot evitam. Gândul asta tot bătea la ușa mintii mele și eu îl tot ignoram,dar acum am deschis larg ușa, lăsând să mă cuprindă gândul că eu simțeam ceva pentru bărbatul ăsta.

Inconștient, involuntar și fără echivoc sentimentele mele se schimbase pentru el. Nu știu când, dar cu certitudine o făcuseră. Acțiunile lui clar nu strigau material de iubit, dar ceva undeva se schimbase.

Deși mă luptasem fizic și mental cu el, deși mă enerva groaznic de cele mai multe ori, deși mă umilise și bătuse, intrase sub pielea mea. Acum, întrebarea mea cea mai arzătoare era dacă și el simțea la fel. Sigur, vorbele lui frumoase erau balsam pentru mine, dar acțiunile lui încă mă deranjau și erau total în dezacord cu ale mele. Cum era vorba aceea, cercetează și caută și vei afla. Oare aveam mai multe de pierdut sau de câștigat dacă cercetam în sentimente lui?

-Maxx, am spus, deschizând ochii, dar am rămas uimită să descopăr ca el nu mai era în pat lângă mine.

Simțind un puternic deja vu, m-am ridicat din pat, m-am îmbrăcat cu o rochie din dulap și am pornit pe urmele lui Maxx. Oare aveam să-l găsesc în labirint sau avea să fie mai aproape?

Intrând în sufragerie, am putut să-l văd așezând masa. Un zâmbet larg mi-a răsărit pe față, văzând cum are grijă de mine,apoi gânduri indecente mi-au invadat mintea.

Vederea lui doar în pantaloni de casă, largi, mi-a adus aminte de corpul lui gol și de cum se simțea pe corpul meu. Toată masa aceea de mușchi care putea să aducă atâta durere, mie aducându-mi infinită plăcere.

-Vino, a zis, făcându-mi semn.

M-am conformat și m-am dus la masă, așezându-mă unde mi-a indicat el. Oare aveam să am parte de Maxx pe care îl știam eu sau de Maxx torționarul? Eram conștientă că eram urmăriți, dar aveam nevoie de o constantă în viața mea și așa tumultoasă.

-Cum te mai simți?a întrebat brusc, sorbind dintr-o ceașcă de cafea și lăsându-se pe spate.

-Bine, sunt chiar foarte bine, am răspuns, privindu-i pieptul dezgolit.

ZairaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum