4. dio

12 3 0
                                    

I tako su obično prolazili dani s njim. Ujutro smo se viđali, preko dana me je ignorirao i uvečer smo opet izlazili, ali samo on i ja, nije nikada htio da izađemo u većoj grupi gdje bi bili i moji i njegovi prijatelji. Jednom dok sam sjedila s Beatris u Gajbi, Dalija je samo došla i sjela za naš sto i počela da me ispituje vezano za njega. Nisam je nešto posebno gotivila pa sam mislila što manje zna da je bolje, pa sam joj manje i govorila o njemu.
A što se njega tiče, kako je vrijeme prolazilo imala sam utisak da želi da mu ja ne budem ništa više nego neko ko će biti tu za casual hook up i ništa više. Ipak sam to prepisala činjenici da ga ne poznajem dovoljno, te da još uvijek nismo došli do razgovora o osjećajima.
Jednog dana dok smo bili zajedno nazvala ga je Lorena koja je bila s Beatris da pita gdje smo i on joj je rekao da nije sa mnom. Tu sam se iskreno uvrijedila jer u čemu je problem da joj kažeš da si sa mnom? Kada sam se poslije toga srela sa Beatris, ona mi je rekla kako joj je Lorena ispričala da on u društvu govori kako sam ja luda i kako me samo iskorištava dok je tu. Kasnije je došao po mene, a ja sam mu se samo nagovorila o tome i htjela sam da stavim tačku na to sve, bez obzira na to kako sam se ja osjećala. Poslije toga me je ubijedio kako je Beatris tu priču izmislila, te sam dobila i poziv od Lorene koja je njegovu stranu priče potvrdila. Sad što se njega i Lorene tiče, oni su navodno prijatelji od ranog djetinstva, zajedno su trenirali karate, a po Haroldovoj priči, Hanan je oduvijek zaljubljen u nju i nastoji da je ,,otme" od Harolda. Hanan je meni ispričao kako Harold cijelo vrijeme misli da je to tako, međutim on je samo ljubomoran na njihovo prijateljstvo. Nije me mnogo zanimala ta priča, ali Hanan je nastojao svim silama tu noć da me pridobije nazad, što mu je u konačnici uspijelo ali Beatris nikako nije smjela da zna da smo se nas dvoje pomirili. Nekoliko narednih dana iskradala sam se kako bih izlazila s njim, svo vrijeme koje smo provodili zajedno svodilo se na ljubljenje i moram priznat nekako mi se sve to zgadilo, ali već sam se bila navikla na njega što je cijelu situaciju činilo komplikovanom.
Nisam ga mogla kriti do vijeka, pa je za nekoliko dana i Beatris saznala za sve. Ali i Azra su došle i sada smo nas četiri sada bile kod mene na vikendici. Brzo se trebao i završiti zimski raspust, nakon toga svi idu svojim kućama i priča se nastavlja sljedeće godine. Pitala sam Hanana da li poznaje Ali i Azru, on je rekao ne. Bilo mi je to čudno jer mi je Azra rekla da ona njega poznaje.
Bila je subota uveče, taj dan je on otišao kući i nisam znala da li će se vraćati. To je bio ujedno i zadnji vikend prije početka škole. Nas četiri smo otišle na stazu da se sankamo, ali Azra nije htjela s nama pa nas je čekala u podnožju staze. U jednom trenutku sam ugledala Hanana kako se grli sa Azrom, koju je rekao da ne poznaje.

Januarska depresijaWhere stories live. Discover now