Postavila sam status i čekala. Bilo je zadivljujuće kada sam vidjela da je on među prvima lajkao isti. Nisam znala šta da napišem, jer nisam znala tačno ni šta mislim o njemu. Na kraju sam se ipak odlučila za: ,,I poslije svega ostao si mi drag :)." Nedugo nakon toga odgovorio je: ,,Ako ti išta znači i ti si meni." Ostala sam buljiti u tu poruku još neko vrijeme. Ovo je toliko pogrešno. Ignorisala sam tvoje postojanje cijelo ljeto i sada kada se bliži januar, pokušavam ponovo da te pridobijem. Osjećala sam se loše ali samo sam se sjetila da bi i on meni isto to uradio, da sam ja njemu samo "kada se ukaže prilika". Shvatila sam da previše razmišljam pa sam nastavila razgovor s njim nekako: ,,Naravno da znači, drago mi je." U konačnici smo se dogovorili da je najbolje da uživo popričamo o stvarima između nas i to poslije Nove godine kada se ponovo sastanemo na planini. ,,Hoće li Beatris doći s tobom?", upitao je na kraju. Znala sam da je ne gotivi nikako, ipak je ona ta koja me je odgovarala od njega cijelo vrijeme i zahvaljujući njoj umalo sam ga prebolila, ali desilo se šta se desilo, pružit ću mu još jednu priliku. ,,Neće odmah, ona će tek kasnije nekada doći, zašto?", nastavila sam. ,,Ne želim da ona bude tu kada ti i ja budemo razgovarali", bio je jasan. I onda mi je rekao: ,,Možeš li mi poslati neku svoju sliku koju nemaš nigdje postavljenu, da me podsjeća na tebe?" Okej ovo je bilo čudno, moja slika da te podsjeća na mene? Ne vjerujem. Na kraju sam mu poslala neki bezvezni selfie sa Snapchata i odlučili smo da ne pišemo više kako ne bismo počeli iznositi ono što smo jedno drugom trebali reći preko poruka, a to nismo željeli. Tako da mi je samo preostalo da čekam još par dana poslije Nove godine.
YOU ARE READING
Januarska depresija
RomanceVjerovatno ste već čuli za termin "January blues". Ako niste, to je termin kojim se označava osjećaj praznine koji većina nas ima nakon što su praznici gotovi, nastupi nova godina i nekako se vratimo u realnost. To bude taj januar, svake godine to b...