13. dio

12 2 1
                                    

Nisam znala zbog čega me je sada izbjegavao. Nisam htjela da dođem do tebe, pa šta? Ako ćemo to tako gledati, nisi ni ti htio do mene da dođeš, ja bih sada trebala biti također ljuta, ne? On kao osoba mi nikada neće biti jasan. Zašto se tako ponašaš? Zašto radiš stvari koje nemaju smisla, tvoji prokleti postupci nemaju apsolutno nikakvog smisla. Prije nekoliko dana smo izjavljivali jedno drugom ljubav, a vidi nas sada. Faktički se ne poznajemo. Zbog čega, do đavola?
Nekoliko dana poslije mog rođendana, Beatris je otišla kući. Inače bi ostala duže ali mjesec dana ranije upoznala je lika za kojim je odlijepila i iskrena da budem, osim mog rođendana, kada mi je posvetila potpunu pažnju, ostalim danima je 24/7 pričala sa njim na videopoziv. Bilo mi je drago što je sretna ali sve u njenom životu se vrtilo oko njega i to mi je pomalo išlo na živce. Inače našla se prava osoba da joj kaže, ali ja sam pored Hanana uvijek imala vremena za nju. Prošle godine sam ga milion puta ispalila samo da bih provodila vrijeme s njom, izabrala sam nju umjesto njega. Ali nisam dozvoljavala da mi ta situacija probija mozak. Beatris je to, ohladit će za kratko vrijeme.
Ionako mi je u narednih nekoliko dana trebala doći Nina. Nije nikada prije bila kod mene na vikendici, a i ona je upoznata sa ,,Hanan situacijom" tako da ne bi trebalo da bude loše.
Ne bi ništa bilo loše, da nisam pisala sa Hananom noć prije i da mi nije rekao to što je rekao. Nije mi bilo jasno zašto je odjednom htio da stupi u kontakt sa mnom nakon što me ispalio i blokirao. Naime poruka koja me najviše zaintrigirala ide ovako: ,,Pa znaš šta...sviđala si mi se samo fizički." Jesi ti mene upravo predstavio kao objekat? Koliko đubre od čovjeka možeš biti? Poslije ovoga stvarno nisam željela ništa da imam s njim.
Ispratila sam Beatris kući. Bilo mi je žao što odlazi, ali ne možemo cijelo vrijeme biti zajedno, ne? Moji roditelji su je odvezli kući i rekli da će se vratiti ujutro zbog nekih obaveza u gradu, tako da smo moj brat i ja bili taj cijeli dan sami. Svega nekoliko trenutaka nakon što su otišli, dobila sam poruku od Hanana. Prvo nisam htjela da odgovorim, ali me je zanimalo šta sad ima da kaže, s obzirom da je prošli put bio kristalno jasan. ,,Nisam htio ništa dok je ona bila tu. Možeš li izaći?", napisao je. ,,Kinda sam ljuta na tebe, bolje ne", odgovorila sam i ostavila telefon. Nakon 10 minuta, zapalio se od poruka. Jedna od njih je išla ovako: ,,Možeš me i udarati ako je potrebno samo hoću da razgovaramo. Mislim da si me pogrešno shvatila." Nije mi jasno, care, šta se tu može pogrešno shvatiti. Istakao si moje tijelo kao jedinu vrijednu stvar na meni i sad kažeš da sam ja pogrešno shvatila. Svaka tebi čast. ,,Uredu čekaj me onda, ne mogu ti tačno reći da li ću uopšte doći i ako da, koliko dugo ćeš me čekati", napisala sam u konačnici i onda sam namjerno sjedila i čekala da prođe neko vrijeme čisto da ga natjeram da me čeka. Izašla sam i hodala sam ljutitim koracima prema njemu dok se on smješkao što me još više ljutilo. ,,Ćao, zdravo", pozravio me, a ja sam mršteći se odgovorila: ,,Ne pozdravljaj me, ljuta sam na tebe." ,,Ćao, zdravo", ponovio je. ,,Rekla sam da me ne pozdravljaš, nego odma pređi na stvar. Reci šta sam to ja pogrešno shvatila", nestrpljivo sam izustila. ,,Vidiš nisam mislio onako kako sam rekao", izgovorio je to kao da je stvarno tako mislio, ali bila sam previše ljuta da bih ga slušala, pa sam se ubacila: ,,Šta se tu ima misliti? Rekao si da sam ti se sviđala samo fizički. Tu je sve jasno." ,,S tim sam mislio da si lijepa, zgodna,...", prije no je uspio završiti opet sam ga prekinula: ,,Ja to znam, svjesna sam svoga izgleda. Ali ti si samo to istakao kao važno. Jebeš to kakva sam ja kao osoba. Ti mene vidiš samo kao seksualni objekt i ništa drugo. Eh pa, neka ti svaka moja suza ide na dušu, a vjeruj mi mnogo sam zbog tebe plakala", sada je on mene prekinuo: ,,Izvini što si plakala zbog mene, stvarno mi je žao." ,,Ne tražim od tebe ni izvinjenje ni sažaljenje. Ništa ti neću oprostiti, ma kad bi sutra umro!", to je bilo zadnje što sam mu rekla. Odšetala sam od njega, ni jednom ne okrenuvši se. Imala sam osjećaj da je sada stvarno gotovo. Sa tako površnom osobom ne želim da imam ništa.

Januarska depresijaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora