Hoofdstuk 10

396 9 2
                                    

"Enzo.." zeg ik als Enzo mij onderbreekt. "wat!!!???? Waarom Jess!!!!? Waarom doe je me dit aan je weet dat ik zo veel van je hou en dan doe je dit!!! Mark je weet wat dit te betekenen heeft!!!!" Roept Enzo boos. "i...Enzo....uh...." zeg ik met tranen in mijn ogen als hij de deur dicht gooit. "wacht!!!! Ik kan het uitleggen!! denk ik...." zeg ik met het laatste stukje zacht.

Ik duw Mark van me af en kleed me aan. ik rem naar beneden en zie dat Enzo daar niet is. ik loop naar de logeer kamer. ik hoor iemand snikken.

Ik doe de deur open en zie dat de badkamer deur op slot zit. ik loop er heen en klop aan. "Enzo alsjeblieft doe open..." Geen antwoord. ik klop nog een keer en dan ontgrendel ik de deur op een of andere manier.

"Enzo!!!!!!!!" Roep ik met tranen in mijn ogen als ik hem op de grond zie liggen met een mes en bloed om hem heen. "jess ga weg laat me hier liggen laat mij maar. je hebt al genoeg gedaan." zegt hij met tranen. "nee Enzo het spijt me ik had me niet mee moeten laten sleuren. het spijt me echt zo erg..." op dit moment ben ik vreselijk aan het huilen. Enzo geeft me een knuffel en een kus op mijn wang. "doe het alsjeblieft nooit meer ik kan niet zonder jou. je ben mijn wereld." ik geef hem een lange knuffel en zie dat Mark ik de deur opening staat.

"Scheer je weg Mark je hebt onze vriendschap vekloot optieven nu!!!" Zegt Enzo dan boos. Mark draait zich om en is weg.

---de volgende ochtend---

Ik word wakker ik ben misselijk en loop snel naar de badkamer om daar over te geven. Ik voel een hand op mijn rug die mijn haar naar achteren houd.
"Jess wat is er mis??" Zegt hij dan.
"Ik weet het niet ik hoop niet dat het is wat ik denk dat het is." "hebben jullie het veilig gedaan?" "w...weet i....i...ik n...niet" zeg ik stotterend met tranen in mijn ogen.

---als Enzo weer terug is gekomen met testen---

Ik ga weer naar de badkamer en doe de test.

Er staat een +

A/N muhahahahaha nog een cliffhanger 😘❤️❤️❤️

Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell HughesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu