Er word aangebeld ik doe open. het is een van mijn goede vriendinnen: Femke!! "yoow brotato!!" roept ze. "heeeey! kom binnen!!!" ze stapt naar binnen en gaat eerst even snel met Enzo op de foto. zij is helemaal fan van hem. we starten een gesprek en het lijkt maar niet te eindigen.
Als het 18:00 is bestellen we wat pizza en gaan wat tv kijken. Femke blijft logeren.
De volgende ochtend worden we allemaal wakker we zitten allemaal nog op de bank. ik ben inslaap gevallen op de schoot van Enzo en Femke op die van mij. ik maak wat ontbijt terwijl Enzo gaat douchen kijkt femke tv.
Als we ontbeten hebben ga ik douchen, trek daarna een broek aan en een krewneck van Enzo. "we gaan vandaag naar Collin ga je mee Fem??'' "Ja graag!!" we stappen weer in de auto onder weg naar Collin. eenmaal aangekomen moest Femke met hem op de foto. we bleven bij Collin eten. we hebben sla op met aardappels en een stukje vlees.
We rijden daarna weer terug. thuis keken we nog even een film. als we gingen slapen ging Femke in mijn bed slapen omdat het logeer bed nog verschoond moest worden.
En ik ging naast Enzo slapen. als ik bijna inslaap val geeft hij mij nog een kus en gaat ook slapen.
De volgende dag verloopt het zelfde maar dan gaan we de heletijd minecraften.
We bestelden wat patat en gingen ondertussen verder met minecraft. maar dan moest Femke weer naar huis. dat is nogal jammer. "ey ik zie je later nog he??!!" roep ik haar na. "jaja doeiii.!!" "bye!" en ze is weg. ze toetert nog een keer en ging de bocht alweer om.
JE LEEST
Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell Hughes
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Jess ze ontmoet Enzo Knol. En er gebeurt nog veel meer. Wil je weten wat? Ga dan het boek lezen. (Dit is mijn allereerste fanfiction)