"Wat is er?" zeg ik sissend.
"Ik wilde sorry zeggen, ik had niet weg moeten gaan. ik moest bij je blijven, het is tenslotte ook mijn kind." hij klikt sip. "het is oke.. kom je terug of ben je van plan weg te blijven?" "I...ik wilde terug koken als je dat oké zou vinden, dat zal ik je gewoon helpen met opvoeden en zouden we eem gezin kunnen zijn." hij begint blijer te klinken. "ja graag maar ik moet nu gaan. doei!! Ik hou van je." " ik ook van jou." hoor ik nog net wanneer hij ophangt.Als ik boven op bed plof hoor ik de deur bel. ik loop weer zuchtend naar beneden en open de deur.
Ik krijg een knuffel van Enzo en ik geef hem een zoen op zijn mond.
"Hoe gaat het?" "Euhm... goed denk ik als je de pijn van het zwanger zijn niet meetelt."
"Het spijt me echt heel erg dat ik opeens weg was..." ik geef hem nog een kus. " maakt niet uit het enige dat telt is dat je weer terug bent en dat je ook blijft toch??" "Ja ik zal niet vluchten"Jess' POV
---paar maanden later---
Femke zou over niet erg lang moeten bevallen. ik hoop dat het goed gaat met haar. ze heeft al een naam verzonnen. Nou ja 2 namen. ze krijgt namelijk een tweeling... een jongen en een meisje. de namen zijn : ' Preston Mark Knol en voor het meisje Ashley Marie Knol' ik moet toe geven het zijn mooie en leuke namen.
Ik word wakker in de nacht als Jason aan het huilen is. ik loop naar hem toe. ik geef hem een kus en hij slaapt weer.
Ik loop weer naar bed en zie dat Mitch daar rustig aan het slapen is. ik geef hem een kus en hij kust me terug. als we klaar zijn zegt hij: "truste prinses van me" "truste koning." antwoord ik dan.
A/N lol soms ff geen zin om te schrijven soms wel zoals op Zondag😬 ik ga dit soort dingen vaker doen ( veel Hoofdstukken uploaden op een dag) oke ik hoop dat jullie het leuk vonden ik zal kijken of ik morgen ook nog een Hoofdstuk zal uploaden byeee stay strong!!😘❤️❤️❤️
JE LEEST
Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell Hughes
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Jess ze ontmoet Enzo Knol. En er gebeurt nog veel meer. Wil je weten wat? Ga dan het boek lezen. (Dit is mijn allereerste fanfiction)