Hoofdstuk 13

310 8 3
                                    

---2dagen later---

Ik loop door de stad en zie een bekend gezicht. Mitch. ik loop alleen en even later botst hij tegen me aan. ik val op de grond en ik zie dat hij een hand uitsteekt om me omhoog te trekken. "hey sorry ik zag je niet." zegt hij dan. "trouwens ik heet Mitchell maar je mag mij gewoon Mitch noemen." "oke Gewoon Mitch ik heet Jess." zeg ik dan waardoor we allebei beginnen te lachen. "hahaha. hey ik moet weer verder maar misschien kunnen we een keer afspreken mijn mobiele nummer is (bedenk maar iets)" "oke mijn nummer is(bedenk maar weer iets) bel me maar een keer of app me" zeg ik met een lach op mijn gezicht. "oke maar ik moet gaan totziens." zegt hij dan en geeft een kus op mijn wang ik bloos en zwaai naar hem als hij weg loopt.

Ik kom thuis en zie dat Mitch me een appje heeft gestuurt

Van Mitch:

Hey Jess,
Wil je misschien morgen afspreken jn het park?? Rond 1uur?

Naar Mitch:

Haha oke, ik zie je daar dan 😋

Van Mitch:

Oke tot dan!!!😄

Ik lach en bloos als ik mijn mobiel uitzet.
Enzo komt binnen lopen."hey waarom bloos je?" "Uhm... niks" "er is iets laat mij maar zien" hij pakt mijn mobiel uit mijn hand en kijkt door mijn chat met Mitch.

"En dit is?" "Uhm iemand die ik daarstraks in de stad heb leren kennen......"

"Urgghhh.... weet je wat Jess? Ik ben wel klaar met jou!" Hij loopt stampvoetend weg.

'O nee wat heb ik nu gedaan???!'

Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell HughesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu