Ik word wakker, mijn moeder roept dat er iemand aan de telefoon is voor mij. Ik ren naar beneden en pak de telefoon.
"hallo met Jess." zeg ik door de telefoon. "hey Jess ik ben het Enzo, ik wilde vragen of je misschien vandaag langs wilde komen?" hoor ik door de telefoon. "ja hoor!" antwoord ik. "oké, dan zie ik je om 11:00!" "is goed. byeee!" "doei!" ik hang op.
Ik leg de telefoon terug op de plek waar hij lag, vraag aan mijn moeder of ze mij naar assen wilde brengen. ging weer naar boven en ging douchen. ik deed een spijkerbroek met gaten erin aan en een en een rode hoodie.
Even later zit ik weer in de auto op weg naar Assen. toen we aan kwamen zag ik iemand als een gek zwaaien voor een huis.
Het is Enzo!! ik stap uit de auto en loop naar hem toe. "heyy Enzo!" roep ik "hey Jess. hoe gaat het? geen ongelukken op de weg?" "nee helemaal niks." "Gelukkig maar. kom binnen." ik loop naar binnen en zwaai naar mijn moeder "doei mam!" "doei schat!!" Roept ze terug.
ik loop naar binnen, Enzo biedt me een glas limonade aan. we gaan op de bank zitten en praten een beetje. dan pak ik mijn laptop en Enzo die van hem. we starten allebei minecraft op. we starten een server op waar we samen survival op kunnen doen.
Wanneer we onze eerste diamond vonden volgde er meer. we hadden een hele villa gemaakt, met een zwembad en sauna en allerlei andere dingen.
Dan ging de deurbel. Enzo doet open. "hey Jess het is je moeder, ze komt je weer ophalen." Zegt Enzo. ik kijk op de klok. "wat?!! al 22:00!!" "ja, de tijd vliegt voorbij, zullen we een andere keer weer afspreken?" "Ja graag!" "oké, ik zal je nog wel een keer bellen." "is goed, bye." "Doei."
Ik stap weer in de auto bij mijn moeder en vertel wat we allemaal hebben gedaan. eenmaal thuis doe ik mijn pyjama weer aan en ga nog even youtube kijken in mijn bed. rond 2:00 ga ik slapen.
JE LEEST
Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell Hughes
Hayran KurguDit verhaal gaat over een meisje Jess ze ontmoet Enzo Knol. En er gebeurt nog veel meer. Wil je weten wat? Ga dan het boek lezen. (Dit is mijn allereerste fanfiction)