"Oke..." ik geef hem een zoen.
---8 maanden later---
Enzo's POV
Tussen mij en Dee is het al 2 maanden uit maar ik heb een nieuwe vriendin gevonden. Femke. ze is echt geweldig en is echt een schat!
"Het Fem" zeg ik als ze naar binnen loopt. ze komt naast me zitten en ik geef haar een zoen. "hey" zegt ze als ze een beetje lacht. "kom je vandaag mee om een oude vriendin op te zoeken?" "Ja hoor wie??" "Jess..." 'Ik herken die naam......' denk ik dan bij mezelf.
Als we aan komen bij het huis van die ene 'Jess' kloppen we aan. een jongen doet open. "o.. hey Enzo" zegt hij dan. "hey.... sorry als dit een rare vraag is maar wie ben jij?" "Ik ben Mitch de 'man' van Jess." "oke." dan komt Jess naar beneden. "oh.. hey Enzo." ik zie dat ze een kind in haar armen heeft. "hey" zeg ik dan en geef Femke een kus.
"Hey Brotato!!!!" Roept Jess dan.
Jess' POV
"Hey Brotato!!!!" Roep ik dan. zo noemen we elkaar altijd. "yooooow" roept ze terug.
"Hoe gaat het met de kleine jongen: Jason Hughes??" Vraagt ze als ze naar Jason kijkt. (Jason is de zoon van Mitch en mij)"Het gaat goed met hem." zeg ik met een glimlach. "hahaha oke!!!"
"Dus Femke ben jij de nieuwe vriendin van Enzo???" Vraag ik. "jupp en hij is echt een schat!!" "Hahaha oke"
---5uurtjes later van bijkletsen---
Enzo en Femke vertrekken en ik leg Jason in bed.
Het was raar ok Enzo te zien met mijn beste vriendin Femke. ik hoop niet dat hij haar teleur zal stellen.
JE LEEST
Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell Hughes
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Jess ze ontmoet Enzo Knol. En er gebeurt nog veel meer. Wil je weten wat? Ga dan het boek lezen. (Dit is mijn allereerste fanfiction)