Hoofdstuk 9

452 10 8
                                    

"Jess ik heb zitten kijken voor een leuk huis... ik heb een mooie grote gevonden in Soest. misschien kunnen we Mark bij ons laten intrekken als we daar willen gaan wonen." roept Enzo vanaf de bank naar boven. Mark is Enzo's beste vriend.
"Ja leuk!!! Wanneer kunnen we gaan verhuizen dan?" Roep ik terug.
"Wanneer je wilt" "zo snel mogelijk!" Zg ik lachend.

---als we verhuisd zijn---

"Het is zo groot en het heet ook nog een zwembad!!! Echt geweldig Enzo!" Zeg ik wanneer ik een knuffel aan hem geef en de deur opent en Mark staat daar. "Yo jongens hoe gaat het???!" We geven hem een knuffel en praten een beetje bij.

"Jongens kunnen jullie het alleen uithouden?? Ik moet even wat dingen doen verderweg..(niet vragen wat of waar)" zegt hij als hij me een knuffel geeft en Mark aankijkt.

Wanneer hij weg is loop ik naar de bank en gaat Mark naast me zitten. 'Mark niks proberen ik zal Enzo alles vertellen!!! Als er iets gebeurt....' Zat ik in mezelf te denken wanneer ik naar hem kijk.

We staren al iets van 5 minuten in elkaars ogen.

Mark's point of view (POV)

Ze is zo mooi. haar prachtige groene ogen en bruine haar. we staren al 5 minuten naar elkaar. ik leun naar voren...

Jess' POV

Hij leunt naar voren en sluit zij ogen.'O nee!!' Denk ik weer in mezelf.

Ik leun uit eindelijk ook nar voren en in het midden raken onze lippen elkaar.

Na 3 minuten likt hij mijn onderlip om toegang te krijgen om mijn mond te ontdekken. ik laat het toe en we vechte om dominantie. Hij wint en we stoppen met zoenen hij zet me op zijn schoot en kust mijn nek. ik begin te kreunen... (A/N oke ik schrijf dit soort dingen niet, je weet al wat volgt .......)

We liggen in bed als de deur open slaat. daar staat

Enzo........

A/N. Muhahahhahaha wat ben ik vreselijk cliffhanger bitches!!!!😘❤️❤️❤️

Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell HughesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu