Hoofdstuk 11

331 9 0
                                    

Er staat een + dat betekend dat ik zwanger ben.... maar niet van Enzo.

Ik begin te huilen als Enzo naast me
Komt zitten en me een knuffel geeft.
"En?" Vraagt hij met een verdrietig gezicht omdat hij er niet van houd om mij te zien huilen. "een plusje Enzo. en het is niet van jou..." ik barst in tranen uit. ik zie dat hij rood en boos word. hij begint tegen mij te schreeuwen en het laat me niet beter voelen.

Wanneer ik in mijn kamer zit met de deur op slot hoor ik hem kloppen op mijn deur. "sorry Jess dat ik naar je aan het schreeuwen was het was dom van me om Mark hier te alten wonen en jullie alleen te laten maar het was nog dommer om tegen jou de schreeuwen." ik hoor dat hij praat met waarheid en verdriet in zijn stem.

"Het maakt niet uit maar ik weet niet wat ik moet doen nu." "zeg het in ieder geval eerst tegen de vader van het kind."
"Oke."

Nadat ik alles heb gezegd tegen Mark ben ik aan het denken wat ik moet.

"Enzo ik weet niet wat ik moet doen. ik wil het kind niet aangezien het niet van jou is. maar het is ook stom om het kind weg te laten halen." "hou het dan. we kunnen het kind samen opvoeden en niet vertellen dat ik eigenlijk niet de echte vader ben." "Oke bedankt schat." zeg ik dan terug.

---2 maanden later in de nacht---

Ik schrik wakker van een plasje bloed om me heen in het bed. ik loop naar de badkamer en ga me even douchen. "ughh, het is zo irritant om een meisje te zijn. je moet iedere maand ongesteld zijn tenzij je zwanger bent.... WACHT!!!!! IK BEN ZWANGER ER KLOPT IETS NIET!!!!!!" Ik praat tegen mezelf en het laatste stuk schreeuw ik.

Enzo komt naar me toe en ziet dat er bloed onder mij vandaan komt.

"Dit betekend niet iets goeds denk ik???" Zegt hij dan met grote ogen.

A/N dat was weer een hoofdstuk en ik hoop dat jullie het leuk vonden. er komt over een paar uur of misschien nog minder een nieuw Hoofdstuk.. stay strong and vote for this story plz...😘❤️❤️❤️ thnx voor het lezen byeeeeee😝😋😘❤️

Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell HughesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu