Raken onze lippen elkaar aan. Vuurwerk vulde de kamer. Enzo had het zelfde gevoel. we zoende voor iets van 1 of 2 minuuten.
We trokken allebei rustig terug. Enzo geeft me een knuffel. bij mijzelf denk ik 'zouden Enzo en ik nu iets hebben?'
"Hebben we nu iets?" vraagt Enzo dan aan mij. "ja, denk ik" zeg ik met een lag en geef Enzo een knuffel terug.
"Ik ben moe" zeg ik dan een beetje slaperig. "ik ook." "ik ga naar bed oké?"
"oké, ik ook" "truste." "truste Jess."
Ik loop naar mijn kamer en ga ik bed liggen denkend aan wat er is gebeurt daarnet.
Ik word de volgende ochtend wakker. ik hoor dat Enzo nog aan het slapen is.
Ik loop naar beneden en maak ontbijt. ik hoor Enzo van de trap af lopen. ik ga achter de deur staan en laat hem schrikken. "Jess! laat me alsjeblieft niet zo schrikken" zegt hij lagend. ik beantwoord hem, niet met woorden maar met mijn lippen, ik geef hem ondertussen een knuffel.
als we terugtrekken lagen we naar elkaar. "ik heb ontbijt gemaakt." zeg ik zacht. Enzo pakt de borden en geeft er een aan mij. we gaan aan de tafel zitten. "Jess, ik heb kaartjes kunnen krijgen voor een nieuwe en leuke film in de bioscoop, ga je vanavond mee?" zegt hij opeens. "ja graag!" "oké." zegt hij terwijl hij in mijn ogen kijkt.
Als ik aangekleed ben gaan we met de auto naar de film. wanneer de film is afgelopen gaan we weer terug. "ik vond het een leuke film" zeg ik lagend. "ik vond het ook een leuke film."
We gaan allebij naar bed. maar ik kan niet slapen. ik heb het koud. ik loop naar beneden om wat thee te maken.
Enzo was blijkbaar ook nog wakker en vraagt wat ik ga doen. ik zeg "ik heb het kou daardoor kon ik niet slapen dus wilde ik even wat warme thee gaan maken." "als je wilt mag je bij mij komen liggen? ik heb het ook koud." ik loop naar Enzo en kom bij hem liggen.
Het voelt warm en fijn. ik ga tegen Enzo aan liggen en geef hem een knuffel. ik val met een lag op mijn gezicht inslaap op zijn borstkas. hij is zo warm, zo fijn......
JE LEEST
Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell Hughes
Hayran KurguDit verhaal gaat over een meisje Jess ze ontmoet Enzo Knol. En er gebeurt nog veel meer. Wil je weten wat? Ga dan het boek lezen. (Dit is mijn allereerste fanfiction)