Hoofdstuk 20

249 8 2
                                    

Femke's POV

Ik wist dat dit ging gebeuren. hij zou vluchten het was veel te vroeg.

"Enzo wacht!!!!!" Roep ik achter hem na. het was telaat hij is al weg. Ik begin te huilen als er iemand naast me komt staan en me omhoog helpt. Jess. ze geeft me een knuffel en haal me naar binnen.

---4 maanden later---

Ik heb iederedag gehuild en gewacht tot Enzo weer terug kwam maar hij kwam
Maar niet. in mijn hoofd was ik de heletijd aan het herhalen: 'hij heeft een nieuw leven, een nieuwe vriendin. hij is mij vergeten net zoals hij de baby is vergeten.' het doet pijn om dat te herhalen maar toch.

Kaj's POV (wacht wtf???!!!)

Ik bel aan bij mijn nieuwe buuren om daar een meisje rond mijn leeftijd te zien staan.

"Euh... hey, ik ben Kaj in ben de nieuwe buurjongen." zeg ik als ik in haar mooie groene ogen. "Haai!!! Ik ben Dorienke. leuk je te ontmoeten." Ze lacht en is blij. Ik denk dat ik verliefd ben.

---3 weken later---

"Hey Dorienke ik ken je nu al een tijdje en ik wilde vragen of je een keer met mij uit wilde gaan??" (Cliffhanger hiero)

Femke's POV

Ik heb een schildpad gekocht ik heb haar Luna genoemd. een mooie naam vond ik zelf. ze is echt een schat maar is heel snel en eet heel veel. ik mis Enzo...

Ik word gebeld maar kan niet zien door wie. ik neem op "halloooooow!!!" Zeg ik blij. "Hey Fem" dat was een bekende stem waarvan ik dacht hem niet meer te horen.. het was Enzo.

A/N oke die 2 nieuwe meiden in het boek: Dorienke en de schildpad Luna. zijn vernoemd naar 2 vriendinnen net zoals Femke. ze wilde graag in het boek dus dan doe ik dat 😘😘 stay strong byeeeee❤️❤️❤️

Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell HughesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu