Verhuizen?!!

728 17 1
                                    

Ik word wakker door mijn moeder die op mijn deur klopt en zegt: "Jess doe open ik moet je namelijk iets vertellen." ik antwoord: "kom maar binnen mama." ik hoor gekraak van mijn kamer deur die open word gedaan door mijn moeder.

"Jess, ik heb een nieuwe baan in Engeland." zegt ze een beetje spijtig. "wat??! maar gaan we dan verhuizen?!!!" roep ik. "ja" antwoord mijn moeder. "Je mag mee maar je mag ook hier in Nederland blijven dan moet je even een vriendin bellen of je daar mag blijven." "maar mam ik wil met jou mee maar ik wil ook hier in NL blijven, nu ik goede vrienden ben met Enzo." "weetje wat? je mag ook als Enzo het goed vin bij hem blijven." "echt???!!" roep ik. "ja, ga eerst maar even douchen en je klaar maken voor school als je klaar bent ga je Enzo maar bellen oke?" "ja mama!"

Ik ren naar de badkamer, ga douchen en doe snel mijn kleding aan.

Ik pak mijn mobiel en bel Enzo op.

"Hallo, met Enzo Knol?.." hoor ik door de telefoon. "hey, met Jess, ik wil de iets vragen." "vertel Jess." "nou mijn moeder heeft een nieuwe baan in Engeland, dus ze moet daar heen verhuizen.. maar ik wil niet mee dus....." Enzo onder breekt me. "-dus jij wilt eigenlijk vragen of je misschien bij mij mag blijven?" "ja eigenlijk wel ja. van mijn moeder mag het maar het moet zo wie zo van jou mogen want het is jou huis enzo.." zeg ik. "ik heb nog wel een logeer kamer. die kan ik omtoveren in een kamer voor jou?" "echt?! bedankt Enzo! ik zal het tegen mijn moeder zeggen!!" "wanneer kom je dan?" vraagt hij. ik vraag aan mijn moeder wanneer ik daar heen kan/moet. "ik kom waarschijnlijk over een weekje." "oké, is goed dan zie ik je dan wel!!!" "doeii." "bye."

Ik ren naar beneden en zeg het tegen mijn moeder. het lijkt niet beter te kunnen! ik mag bij Enzo blijven!!!

Een Enzo Knol fanfiction FT. Enzo Knol & Mitchell HughesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu