Multi= Selinay & Atalay!
***
Telefonu sinirle kapatıp yanıma koyduğumda dudaklarımı dişlerimle öldürüyordum. Ben yalan söylüyormuşum. Peh!
Yalan falan söylemiyordum!
Ellerimle saçımı savurup odama giren dumanı kucağıma aldım. Beraber yatağıma uzandığımızda gri tüylerini yavaşça okşadım. Okul bugün efsaneydi bir kere. Çok eğlenmiştim. Mükemmeldi.
"Değil mi duman?"
Onu koltuk altlarından tutup havaya kaldırdığımda yeşil ile sarı arasında gidip gelen gözleri beni buldu. Mırıldandığında onu bağrıma bastım.
"Ah annem! Bak sende hak veriyorsun bana."
Tekrar mırıldandığında daha çok bağrıma bastım. Ama bu sefer boğazımı tırmalayıp kollarımın arasından kaçmıştı. Evladımı biraz fazla boğdum galiba.
Dudak büzerek ardından bakarken telefonum titremişti. Bakıp bakmamak arasında kalmıştım. Belki de Küboş'um yazmıştır değil mi? Ya da marul Musto'm?
Musto: Kanka okul çıkışı adamın biri Küboya çarptı. Bizim mal da karşılık veriyo adam bizim iki katımız mk. Neyse ben bu malın ağzını kapattım işte adama da kusura bakmayın felan zırvaladım bir şeyler. Adam bize velet demez mi? Kübra vahşi zaten biliyon. Kaçtı kollarımın arasında kaplan gibi gitti adamın bacağını ısırdı. Caddenin ortasında herkes bizi izliyo adam çığlığıyla ortalığı ayağa kaldırdı arabalar durdu ortam müq. Neyse işte ben geri çekileyim dedim ne hâli varsa görsün dedim tekrar o karakola gidip don yıkama hâyâlleriyle yaşayamam ben mk. İşte ilerideki durakta Levent otobüs bekliyormuş bizi görünce yanımıza koştu. Adama yumruğu yapıştırıp ısırgan kaplanı tutup çekti ama adam bize nası bakıyo sikcek gibi. Herkes nefesini tutmuş adama bakıyor biz de dahil. Levent kaplanı arkasına aldı bende çantamı kendime siper ettim.
Musto: Adam avukat çıktı
Musto: İKİ GERİZEKALI DA NEZARATHANEDE
Musto: Ben de şahit olarak bekliyom öyle
Musto: Atalay da geldi az önce
Musto: KARAKOLA GEL MK!
Daha okuduklarımı sindirememişken bir başka gelen mesaja tıkladım.
Atalay Bartu: Sizinkiler sıçmış minik kedim
Atalay Bartu: Ama benim Levent de aralarındaymış
Atalay Bartu: Mustafa şuan sana mı anlatıyor her şeyi?
Atalay Bartu: Yanımda harıl harıl ağzı yüzü değişerek birine bir şeyler yazıyor.
Atalay Bartu: Adam avukat çıkmayaydı iyiydi
Atalay Bartu: Sanırım yine pederi araman gerekecek
Atalay Bartu: Ay yazım yanlışı
-Görüldü-
***
Dkdmdpslsşs
S.D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ |Yarı Texting (FİNAL)
Teen Fiction055********: Kedileri sevdiğin kadar sevsen ya beni.. 055********: Bir kaba kalbinin yarısı koyup önüme bıraksan ya.. 055********: Okşasan saçlarımı.. 055********: Bende koklasam seni.. 055********: Sırnaşsam yanına.. 055********: Kıvrılsam kalbinin...