Ona görüldü atıp telefonumu kenara koydum. Şuan hiç duygusal havada değildim ve saçma sapan şeylerle uğraşamazdım.Yataktan kalkıp dolabımın karşısına geçtim. Dışarı çıksam biraz iyi olacaktı. Her ne kadar yarın okul olsa ve ödevlerim varsa da içimden hiç yapmak gelmiyordu.
Telefonumun arkasına biraz para sıkıştırıp cebime attığımda artık hazırdım. Mutfakta annemden gizli bir şeyler atıştırıp evden topukladım. Annem makarna yapmıştı ama onu yemek istemiyordum. Çünkü domates soslu yapmıştı ve benim yoğurtlu sevdiğimi bildiği hâlde!
Dışarı çıktığımda bir kaç sokak dolaşıp en son parkta durdum. Bir banka oturdum ve boş parkın fotoğrafını çekip hikâyemde paylaştım. Altına da göndermeli bir yazı yazdım.
'Boş bir parka bile, sana inandığımdan daha çok inanırım..'
Anında titreyen telefonuma hayretler içerisinde baktım. Tetikte falan mı bekliyordu?
kedicikadam: Bu üzdü:(
ks.selinay: Umurumda mı?
kedicikadam: Gaddar olma bu kadar, zalımın kızı. Bu yürek sana ölüyor.
Derin bir nefes aldım. Ne cevap verecektim ki şimdi?
ks.selinay: Sensin gaddar.
Başka bir bildirim gelince ona tıkladım bu sefer. Küboşumdan gelmişti mesaj.
akyl_kubra: Kime gönderme yapıyorsun lan?
akyl_kubra: Kesin bir şey kaçırdım.
akyl_kubra: Anlat hemen çatlatma insanı!
Güldüm. Şimdi anlatmaya kalksam yirmi saat bırakmazdı beni. Hâlbuki ben dışarı kafa dinlemek için çıkmıştım.
ks.selinay: Yarın okulda anlatırım kanka. Hemde detay detay sşsğxşds
akyl_kubra: Pekâla. Sanırım yarına kadar dayanabilirim.
akyl_kubra: Yani inşallah dşxşdpxs
ks.selinay: Mal dşagzbssj
Kübra ile olan mesajlaşmamdan çıkıp ikide bir mesaj atan şahısa geri döndüm. Bir rahat bıraksa olmuyordu zaten.
kedicikadam: Gaddar olsam şuan yanımda olurdun xlxsö
kedicikadam: Kimseyi tanımaz alırdım seni başucuma,
kedicikadam: Gerçi şuan bile senin bir 'evet'inle alırım seni.
kedicikadam: Kimsenin olmadığı diyarlara gideriz be peri kızı.
kedicikadam: Güzel olmaz mıydı?
ks.selinay: Olmazdı.
kedicikadam: Yapma be minik kedim. Üzme bu seven kalbi.
ks.selinay: Anlama özürlüsün sanırım. Bak git gözlüğünü tak ve iyi oku. BA-NA-NE!
ks.selinay: Kırık kalpler ilgi alanım değil maalesef. Yanlış kişiye yazıyorsun.
kedicikadam: Cık,
kedicikadam: Benim için tek doğru kişi senken, yanlış kişi tabiri olmadı minik kedim.
***
S.D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİ |Yarı Texting (FİNAL)
Genç Kurgu055********: Kedileri sevdiğin kadar sevsen ya beni.. 055********: Bir kaba kalbinin yarısı koyup önüme bıraksan ya.. 055********: Okşasan saçlarımı.. 055********: Bende koklasam seni.. 055********: Sırnaşsam yanına.. 055********: Kıvrılsam kalbinin...