🌹9🥀M🌺

17.3K 765 935
                                    

Kusura bakmayın çok beklettim bunun için özür dilerim.

✴️Smut daha 2.yazışım olduğu için nasıl olduğunu bilmiyorum umarım size layık bir şey yazmışımdır. Ve lütfen sondaki sorumu cevapsız bırakmayın✴️

🥺Lütfen yorum yapın yorumlarla daha çok yazasım geliyor🥺

O zaman buyurun bölüme

İyi okumalar 💜

Dudaklarıma değen dudakları ve etrafıma yayılan feromonları beni delirtiyordu. Cidden kendini buradan sonra durduramazdım. Durdurmaya çalışsamda alfamın durmayacağından emindim ya da omegamın. Şu an hissediyordum alfa ve omega deli gibi birbirlerini istiyorlardı ve bize yalvarıyorlardı. Feromonlardan dolayı kendini kaybetmiş vücutlarımız o yalvarışları memnuniyetle kabul ediyordu.

Beni bir anda yatağa yatırmasıyla üstüme çıkması bir olmuştu. Gözlerim kapanmıştı kendiliğinden. Etkisi altına almıştı bile beni. "Beni deli ediyorsun. Giydiğin kıyafetler içinde kalan bedenine sahip olmam için beni zorluyorsun." demişti kulağıma fısıldayarak. Ellerim nerede duracağını bilmediği için yatağa yaslanmıştım. Alfamın elleri, biri yatağa yaslı onu üstte tutuyor diğeri ise boynum ve göğüsüm arasında gidip geliyordu.

Yutkundum sertçe. "Bi kaç gün daha dayanmalıy-" sözümü kesen o iki et parçasına karşı kızacakken şu an deli gibi emmek istiyordum. Yalamak tadını doyasıya almak istiyordum. O an aldığım hazdan dolayı baskınlık kurmak istesemde hemen alfam alt dudağımı ısırarak kendine doğru çekiştirmişti. O an ilk inlememi hem alfama hem de bu odaya bırakmıştım. Alfam bundan memnun gibi tebessüm ederek tekrar dudaklarıma yapışmıştı.

Beni sertçe öperken dilini ağzıma göndermeye çalışıyordu. Bunu geçte olsa anlamıştım ve memnuniyetle ağzımı açmıştım. İlk defa böyle bir şey yaşıyorum daha önce kimseyle sevişmedim. Sevişmeyi geçmeli öpüşmedim bile. Öyle korunuyordum ki ilerdeki alfam için şuan onun yaptığı kıvrak hareketlere yetişemiyor yada yaptığını anlayamıyordum. Ama olsun yinede ilkimdi. Her anlamda.

Ağzımın içinde dilini her yerde gezdirmişti. Hafifçe dilini çıkarıp gözlerime baktı. Gözlerine bakamıyordum. Bana bakarken bir anda tekrar dilini ağzıma itti. Çarşafın üzerinde duran ellerimi yanaklarına koydum. Hafifçe kafamı yataktan kaldırarak ona daha da yaklaşmak istemiştim olabildiğince bir vücut olmak istemiştim onunla.

Nefesimiz kesilmeye başlayınca dudaklarımızı hemen ayırmıştık fakat alfam alnını alnıma yaslamıştı. Derin derin nefesler alıyorduk ikimizde. Göğüslerimiz hafif hafif değiyordu birbirine. Taehyung'un gözleri benimkilerdeydi ama bu kadar dibimde olmasına rağmen bakamıyordum.

"Seni mühürlemek uzun zamandır istediğim en çok şey. Seni mühürleyip hissetmek." demişti. Duyduklarımla gözlerimizi kilitledim. "Ama şimdi olmaz." demiştim. O ise bir elini yanağıma koyup okşamaya başlamıştı. "Ha şimdi ha bir kaç gün sonra ne farkederki?"

"Ama Taehyung orada iz kalıcak." demiştim. Evet hafif bir iz kalıyordu orada bir işaret oluşuyordu. Mühürlü olduğun oradan belli oluyordu. Eğer şimdi mühürlenirsek çok büyük ayıp olur. "İnanki hiç bir şey umrumda değil ama senin için boynuna bir şey sarmak iyi olucak düğün günü. Çünkü " demiş ve alnını alnımdan ayırarak burnunu boynumun sol kısmına sürtmüştü. "Bu kokuya dayanamam." demişti. Acıyacaktı belki tedirginliğim bundandı. Tek acımakla kalmayarak kanıyacaktıda ve bu beni en çok korkutan şeydi.

Taehyung alnını alnımdan ayırıp dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. "Şşşş sakin omega. Sadece küçük bir ısırık. Sonra birbirimizin olucağız." demişti. Kafamı salladığımda boynumdaki bir kısma yönelmişti. Hemen ısıracak mıydı yani?

  미안해/ SORRY ~~TaeKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin