🌹21🥀

10.9K 630 393
                                    

Evet canlarım Sope 3 Yoonmin 8 oyla Yoonmin yapma kararı aldım.

Umarım YoonMin olucak diye fici bırakmazsınız. Çünkü ana ship Taekook

Teşekkür ederim destek olan herkese.

Sizin için daha iyi bölümler yazmaya çalışacağım.

İyi okumalar 💜


Taehyung hemen yerinden kalktı. "Ne diyorsun Jungkook?"

"Al bak kokla! Orman gülü çiçeği kokusu var!" diye bağırdı Jungkook. Taehyung şaşırmıştı nereden çıkmıştı bu zehir.

"Oğlum zehir olduğunu nereden biliyorsun?"

"Baba küçükken bize bizi öldürecek bitkileri tanıtırlardı. Ve bu bitki hemen öldürebilir. Öldürmese bile ciddi sorunlar bırakır insanda." dediğinde k
Kralda ayaklandı. Taehyung bir sağa bir sola yürümeye başladı. "Bunu kim yapar anlamıyorum." dedi Taehyung.

Jungkook çok iyi biliyordu yapanı. Kapıya ilerledi ve kapıyı açtı. Açmasıyla Kraliçe ve He Ran kapıda göründü. İçeriyi dinliyorlardı. "Ah He Ran ne güzel bir tesadüf bende seni çağırttıracaktım." dedi ve elini tutarak içeri çekti.

"Gönderdiğiniz içecek için çok teşekkür ederim." dedi ve sehpaya ilerleyerek bardağı aldı ve güldü. "Ama bilmelisin ki benim orman gülü çiçeğine alerjim var. Aynı sana olduğu gibi." demiş ve bardağı yan tutarak içeceği yere dökmüştü.

Taehyung ve babası Jungkook'u dikkatle izliyorlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung ve babası Jungkook'u dikkatle izliyorlardı. "Alerjilerimi bilmeden bu yola çıkma bebeğim." demişti gülerek "Sen" demiş ve He Ran Jungkook'un saçını tutup eğmişti başını. "Seni geberteceğim!" demişti fakat hiç Jungkook'un atağını düşünememişti. Jungkook'ta onun saçına asılarak daha hızlı yere çekince mecbur Jungkook'un saçını bırakmak zorunda kaldı. "Bana bulaşma He Ran! Ailemede! Yoongi seni sevmiyor! Onu elde edemezsin! Yoongi beni seviyor! Ne kadar ben Taehyung'u sev-"

"Abi." diye gelen sesle herkezin gözü kapıya gitti. Jungkook durmuştu. Bu bu sadece Jimin olabilirdi. Hızla gözlerini kapıya çevirdi. Gözleri dolu doluydu Jimin'in. "Jimin! Abicim!" demiş ve hızla koşarak Jimin'e sıkıca sarıldı. "Nasıl geldin? Annem babam nasıl izin ve-"

"Kaçtım hyung kaçtım saraydan. Babam ve annem sen gittikten sonra değişti. Hemde çok. Ben seni özledim hyung." dedi. Ağlamamak için zor duruyordu. Jungkook daha fazla sarıldı. "İyi yapmışsın bebeğim. Gel gel odama gidelim. Bana anlat biraz tamam mı?" demişti ve Jimin'e kollarını sararak ilerleyecekti ki He Ran durdurdu. " Jungkook! Benden kurtulacağını sanma! Nasıl Yoongi'yi kendine aşık ettin bilmiyorum ama seni öldürmeden rahatlamayacağım." demişti ayağa kalkarken.

"Yoongi senin gibi birini hak etmiyor! O çok iyi biri! Senin gibi pis kalpli birini asla hak etmiyor!" dediğinde Jimin Jungkook'un kolunu bir bebek misali tutmuş ve hafif asılmıştı.

  미안해/ SORRY ~~TaeKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin