🌹41🥀M🌺

7.2K 364 387
                                    

Merhabalar 👋🏼

Gördüğünüz gibi çok geçmeden geldim! Çünkü boş vaktim bol karantinadan dolayı.

Derslere çalışmam gerek ama bu hafta tembellik yaptım accık. Neyse.

Sizler nasılsın? Umarım iyisinizdir

Bu arada okunma baya düşmüş. Buna fazlasıyla üzüldüm. 😔

İyi okumalar 🤍

Sırtını soğuk duvarla ile buluşturduğunda vücudu titredi. Sertçe yutkundu. Alfanın saçlarında elini dolaştırdı ilk baş ardından ensesinde durdu. "Yoongi" kısık, kısık inlemeleri asla durmuyordu. Yoongi ellerini Jimin'in atletinin içinden geçirerek çıplak tenine dokundu. Bu bile ikisini fazlasıyla zorluyordu. Yoongi ısırdığı yerle ilgilenmeyi bırakarak Jimin'in bacak arasına ellerini attı ve bir anda zıplatarak kucağına aldı. Yapıcağını anlayan Jimin hemen kucağına zıplamıştı. Jimin alınlarını birleştirirdi ve derin nefeslerini alıp vermeye başladı.

"Ji-Jimin biri gelebilir."

"Sence bu şekilde odamıza gidebilir miyiz?" demişti ve haklıydı da. İkisi kendinden geçmiş ve birbirlerine dayanamaz olmuşlardı. Saray ne kadar yakın olursa olsun dışarı çıktıkları an herkesin gözüne kızarmış ve şişmiş dudaklar, morarmaya başlayan boyun dikkat çekicekti. Birde tepkilerinden korkarken bunu yapmak tehlikeli olurdu.

Yoongi boşvermeyi seçti ve dudaklarına kısa hızlı bir öpücük kondurdu. Jimin'in sırtını duvardan ayırarak üstlerini değiştirirken oturdukları yere ilerledi Jimin ile beraber uzandılar. Jimin'in üstünde yerini aldığında direk dudakları göğsünde dinlendi. "Bu kadar güzel kokmamalısın. Bu kokun beni mest ediyor." demiş ve gözlerini kapamıştı. (Smut yazamıyorum!)

Yoongi bir çırpıda Jimin'in üstünde ki atleti çıkarıp bir koşeye attı. Altındaki şortuda tutarak çıkardığında Jimin'in üyesini gördü. Jimin fazlasıyla utanıyordu. İlk defa böyle bir şey yapıcaktı ve bu kişi Yoongi'ydi. Gözlerini kapadı hemen. "Az önceki Jimin nereye gitti?" dedi gülerken Yoongi. Jimin parmakları arasından baktı. "Öyle beni süzeceğine üstünü çıkar." demişti ve bacaklarını kapamıştı. Yoongi onun vücudu gibi hiç bir vücut görmemişti çok muntazamdı. Bel oyuntusu olmasına rağmen kaslı vücudu harikaydı.

Üstündekileri çıkararak Jimin'in yüzüne baktı. Jimin hala yüzünü kapatıyordu. Yoongi'nin durduğunu anladığında parmaklarının arasından Yoongi'ye bakarken gözüne Yoongi'nin üyesi çarptı (mecaz anlamda 😄🤭)

"Yaaa Yoongi!" diye bağırdı. Yoongi gülerek üstüne eğildi. O an üyeleri birbirine değdiğinde Jimin kaskatı kesildi. "Şey. Ben daha önce bunu yapmadım ve Yoongi ben utanıyorum." dediğinde Yoongi gülerken ellerini tuttu ve yüzünden ayırdı. "Birazdan utancının geçeceğini biliyorum." demiş ve dudaklarını birleştirmişti. Yoongi işaret parmağını Jimin'in göğsüne koydu ve yavaşça aşağı doğru indirmeye başladı. Bu Jimin'i huylandırıyordu aynı zamanda etkiliyordu. Jimin'in üyesine geldiğinde eliyle kavradı. O an Jimin Yoongi'nin dudakları arasından inledi. Yoongi tebessüm etti ve yavaş yavaş yukarı aşağı hareket ettirdi elini. Jimin'in nefesi kesilmişti resmen onun için bütün duygular ilk olucaktı. O alfasını beklemiş bir omega kadar masumdu. Ama o masumluk şu an bozulacaktı.

Yoongi yavaşça dudaklarını ayırdı. Jimin gözlerini pörtleterek Yoongi'ye baktı. Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. Ne diyeceğini dahi bilmiyordu. Yoongi üyesini bırakarak işaret parmağını daha aşığı yani pembe deliğine doğru getirdi parmağını bir anda deliğine soktuğunda Jimin kolunu sıktı Yoongi'nin. "Üzgünüm hayatım ama benim daha önce ilişkim oldu ama hiç biri senin kadar beni heyecanlandırmadı." demiş ve gözlerini kapatarak burunlarını birbirine değdirdi. "O-o yüzden ben burda böyleyken sen sakinsin." demişti. Bu biraz Jimin'in zoruna gitmişti ama alfaların geneli böyleydi. Yoongi gülümseyemedi bu sefer. Jimin'in bozulduğunun farkındaydı. "O zaman benimde nefes nefese kalacağım anlara geçelim." demiş ve Jimin'in karşısında oturarak ayaklarını omzuna attı. "Biraz acıtacak ama üzgünüm." demişti. Onu hazırlamayacaktı.
Üyesini tutarak bir kaç kere çekiştirdi Yoongi. Jimin ne olduğuna baktığında korkmaya başlamıştı.

  미안해/ SORRY ~~TaeKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin