🌹Final🌹

10.4K 418 435
                                    

Merhaba! 👋🏼

Nasılsınız aşklarım? Umarım iyisinizdir.

Başlıktanda gördüğünüz gibi final bölümüne geldik. Biraz uzun bir bölüm oldu ama olsun. Sürekli zaman atlaya atlaya yaptım kafanız karışırsa söyleyin lütfen.

Söz verdim bir kaç kişiye bir kaç gün için ama kötü şeyler başıma geldi ve iyi değildim
Üzgünüm bu yüzden.

Son olarak ⚠️MEDYADAKİ⚠️ şarkıyla okuyabilirsiniz. Ve müzik kutusundaki şarkı bu. Neyse müzik kutusunu okuyunca anlıyacaksınız.

O ZAMAN FİNAL BÖLÜMÜNE GEÇELİM!

İyi ve son okumalar diliyorum.💜

Şu an ağlayasım geldi. Özlicem ben burayı. Hemde çok 🙁🥺

Tekrar iyi okumalar 💜



(6 gün sonra)
Baekhyun yavaş adımlarla Jimin'in yanına ilerledi ve tepsideki yüzükleri Yoongi ve Jimin'e uzattı. Jimin gülerek Yoongi'ye baktı. Yüzüğü alarak Jimin'in parmağından geçirdi. Ardından Jimin yüzüğü alarak Yoongi'nin parmağından geçirdi. Yoongi ve Jimin birbirlerinin gözlerine bakarak kocaman güldüler. Sonunda... Sonunda kavuşmuşlardı. Umarım herşey gönüllerince olurdu ve bir daha asla üzülmezlerdi. Asla izin vermezdim ki. Jimin bir daha üzülmesin diye herşeyi yapardım. Yoongi'nin onu bir daha üzüceğinide sanmıyordum.

Baekhyun yüzükleri verdiği gibi geri geri giderek az ilerde eşinin yanında durduğunda hiç beklemediğim bir şey olmuştu. Chanyeol utana sıkıla elini uzatarak Baekhyun'un elini tutmuştu.

Baekhyun şaşkınlıkla hemen Chanyeol'a dönerek gözlerini pörtletti. Tebessüm ettim çünkü Baekhyun'u kaybetmek istemediği çokta açıktı. Bu hareketi bunu belli ediyordu. Kendi kendime tebessüm ederek Taehyung'un elini tutum. İyi ki yanımdaydı.

Baekhyun'a baktığımda gözleri dolu dolu bakıyordu Chanyeol'a

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baekhyun'a baktığımda gözleri dolu dolu bakıyordu Chanyeol'a. Sonra Chanyeol yaklaşarak yanağına bir öpücük bıraktı ve bir kaç söz fısıldadı. Sanırım bazı şeyleri yeni yeni fark ediyordu. Ne olursa olsun fark etmişti ya bu en güzeliydi.

Yoongi'nin Jimin'i mühürlemeye başlamasıyla herkes dikkatle onları izliyordu. Herkesin tek merak ettiği bir şey vardı, mühür tutucak mı? Emin değilim hiç birşeyden ama tutsa çok güzel olurdu her şey. Tutmasada onlar birbirlerini seviyordu başka bir şey denemez ya. Mühür bittiği gibi odalarına gönderildiğinde Yoongi Jimin'i kucağına alarak odasına kadar taşımıştı. Aklıma gelen bazı eskiler gözlerimin dolmasına sebep oluyordu. Elini sıkıca tuttuğum kocamaa baktım. O zaten bana bakıyordu ama çok güzel bakıyordu.

Yoongi ve Jimin uzun bir düğün istemediği için burda bitmişti düğün. Bir yemek verilecek ama biz olmadan. Herkes yavaş yavaş çıkarken Taehyung elimi sıkıca tuttu ve odamıza ilerledi. 32 dişim belli olacak kadar gülüyordum ve bunu saklamayacaktım. Odaya geldiğimizde hala elimi bırakmamış beni yatağa uzandırıp üstümde yerini almıştı. Aah bu adam neden böyle?

  미안해/ SORRY ~~TaeKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin