BÖLÜM 2 : KEDİLERİ SEVERİM.

39 6 0
                                    

*** Deniz'in anlatımıyla ***

Hepsi çoktan kendinden geçmiş Şans'la Toprak şarkı söylüyor , Sera kendi kendine konuşuyordu. Daha fazla delirmeden bunları eve götürsem iyi olur . Telefonu elime alıp rehbere girdim . Cansu'yu aradım.

- alo prensesim konum atacağım yere gel işimiz var.

- tamam abi .

Dedi ve telefonu kapattı. Konumu attım . On dakika sonra Cansu'yu telaşla ama anlam veremeyerek bize doğru gelirken gördüm.

- hoşgeldin prenses .

Dedim ve araba anahtarını ona verdim.

- şunları eve götürelim.

Başını salladı ve hemen elimden anahtarı alıp montuna koydu.

- Şans'la Toprak bende. Sende Sera'yı al.

Başımı salladım. Cansu Şans'ı kolundan tutup yürütmeye çalışınca yardım edip Toprağın arabasına bindirdim. Sonra Toprağı da alıp arabaya bindirdim.

- hızlı ikisininde Toprağın yeni evine götürüp üç kahve yapıyorsun. Tamam mı prenses ?

Hızla başını salladı ve arabaya yöneldi. Bende Sera'ya yöneldim. Hala konuşuyordu.

- Sera kalk gidiyoruz.

- tamam gidelim .

Dedi ve yavaşça sendeleyerek. Deniz'e doğru yürümeye başlayınca önüne geçtim.

- yol o tarafta değil Sera .

Dedim .

- kör müsün ? Dümdüz yol işte sanki deniz de içinde boğularak öleceğim.

- sera o yol dediğin Marmara Denizi.

Sendeleyerek kolumu tuttu.

- hadi ya öyle mi?

Başımı salladım.

- hadi gidelim.

- özel jet'in nerde? Hani şu her zenginde olan varya ?

Gözlerimi devirdim.

- ama ben zengin değilim.

- ama ben fakir kızım.

Dayanamayıp gülmeye başladım.

- Sera saçmalama artık hadi gidiyoruz.

- ya gelmek istemiyorum .

Ben bilirim ne yapacağımı.

- Sera şu kedi'ye baksana .

Hemen gülerek etrafa baktı.

- hani nerde?

Dedi . Ona doğru iki adım atıp bir kolumu beline bir kolumu dizinden geçirip kucağıma aldım.

- işte kedi şuan kolumun arasında .

- Deniz...

Dedi ve yüzüme yaklaştı. Ne diyecek diye merak ettim.

- kedileri severim.

Dediği an şoka uğradım. Gülerek gözlerimi devirdim. Ve arabanın kapısını açtım . Yavaşça koltuğa bırakıp kemerini takıp kapısını kapatıp şoför koltuğuna oturdum.
Sera konuşmaya başladı.

- ya baksana sen kimsin ? yabancıların arabasına binemem. Hem babam görseydi çok kızardı.

Dediğinde içim gitse de kendime gelmeye çalıştım .

BURUK KALMIŞ HAYAT (Düzenlendi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin