BÖLÜM 3 : OLAMADIĞI YERDE ...

28 5 0
                                    

Kral , kızının önünde sevdiği adamın idam edilmesini emretmiş , çok sevdiği adam gözünün önünde öldürülen prenses en büyük tepkiyle yani tepkisizlik ile oturup kalmış tahtında ...

*** Sera'nın anlatımı ile ***

Şok içinde sokaklardan geçiyorum . Babam benim babam yaşıyor ! Hatırlıyorum yüzünü ama nerde gördüğümüzü hatırlamıyorum . Sadece yüzünü hatırlıyorum.
Her cadde sarhoşlar ile dolu. Sanki sürekli aynı müzik sesini duyuyorum.

Ölmediyse neden seni hiç sormadı ?

- Bilmiyorum Allah kahretsin

iç sesimle kavga da ettiğime göre delirdiğimin kanısına varabilirim.

Bence hayal gördün.

-Kızım sus ya senle mi uğraşacam?

Saatlerdir yürüyorum ama onu bir türlü bulamıyorum . Önüme çıkan bar'a uzunca baktım.

İçeri gir salak kız belki baban içeride

- Tövbe tövbe... Manyak mısın ?

Dedim homurdanarak.

Ne duruyorsun yürüsene !

Pes edip yavaş adımlarla bar'a ilerledim. Girdiğim an içerideki sis ile gözlerim kısıldı. Yavaş yavaş içeri girdim . Etrafa bakındım ama önümdeki kalabalık grup yüzünden onları göremedim . Kalabalığın arasından yutkunarak geçtim. Sahne bomboştu ve herkes birbirini alkışlıyorlardı . Bir dakika ... Tereddütle arkamı döndüm. Kimse yoktu herkes beni mi alkışlıyordu?
Yok ya ne saçmalıyorum ? Hızla sahneden indim. Yanıma gelen aynı yaşlarda olduğunu düşündüğüm yakışıklı birine tereddüt içinde sordum.

- onlar az önce beni mi alkışlıyorlardı?

- evet küçük hanım .

- neden ?

- seni assolist sandılar da ondan .

Dayanamayıp gülmeye başladım.
Sonra kapıya yöneldim. Kolumu tutan kişiye döndüm.

- ne ? Ne istiyorsun ?

Dedim az önceki adama

- buraya niye geldin ? Niye gidiyorsun?

- sana mı soracağım ?

Omuz silkti.

- peki . İsmim Hazar bu arada senin?

Kolumu elinden çekip uzattığı elini omuz silkerek tuttum.

- Sera ben . Bittiyse gidebilir miyim?

Tam ağzını açacakken duyduğumuz sesle aynı anda sesin geldiği yöne baktık.

Hassiktir

- Bencede .

Deniz bir adam'la hararetli bir şekilde tartışıyordu. Adam baya iri yapılı biriydi. Deniz'in gözü önce beni sonra Hazar denen herif'in elini tutan elimdeydi . Yutkunarak adam'a geri döneceği esnada adam gözüne bir yumruk atmasıyla yerimde kaskatı kesildim. Deniz gözünü tutarken hızla elimi Hazar denen herif'ten çekip koşa koşa önümde duran locada ki iki şişeyi alıp adamın yanına koşup elimle omzuna dokundum. Adam anında bana döndü.

- Şah ve Mat

Dedim ve hızla şişeleri kafasında patlattım. Adam üzerime doğru devrilecekken önünden çekildim . Yanıma doğru bir grup gelince elimde kalan şişenin ucunu sıkıca kavradım . Adamın saçlarından tutup şişenin ucunun sivri tarafını boğazına dayadım .

BURUK KALMIŞ HAYAT (Düzenlendi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin