*** Toprağın anlatımı ile ***
Şans bende arayacağım diye tutturunca ona belediye başkanı ile görüşmesi için belediye binasının önüne bırakıp Sera'nın babasını aramak için yollara düştüm. Girdiğim her cadde sarhoşlar ile doluydu. Gördüğüm bir barın önünde arabayı durdurdum. Köşede bir kadın polis memuru kelepçeyi bir adamı arabaya yatırmış takıyordu. Adımlarımı bar'a yönelttim.
Bar çok kalabalıktı . Gözlerim aradığını bulamayınca hızla bardan çıktım .*** Şans'ın anlatımı ile ***
Yarım saattir belediye başkanını bekliyorum . Geleceği yok galiba sekreterin yanına gittim .
- belediye başkanı nerde ?
- o bugün gelmeyecekmiş hanımefendi .
- yeni mi söylüyorsun bunu ?
Omuz silkti . Zamanım olacaktı ki ...
Hızla çıktım. Bildirim gelmesiyle telefonumu montumun cebinden çıkardım. Cansu mesaj atmıştı.
- buldum konum atıyorum. Bir taksiye binip gel !!
Sonra gelen konuma bakıp hızla bir taksi çevirdim.
*** Deniz'in anlatımı ile ***
- efendim Cansu ?
- abi attığım konuma gel onu buldum.
- tamam diğerlerine de haber ver !
- tamam abi . Ambulansı arayım mı ?
Sertçe yutkundum.
- neden ?
- birkaç adam onu dövdüler abi.
- anladım geliyorum şimdi.
- tamam görüşürüz abi.
- görüşürüz prenses.
Dedim ve telefondan konumu açıp arabayı hızla sürmeye başladım.
*** Cansu'nun anlatımı ile ***
Tam yarım saat önce gelen takım elbiseli adamlar Sera'nın babasını çok kötü dövmüşlerdi . Engel olamazdım. Şimdi başındayım . Bilinci tam açık olmasa da birşeyler söylüyor .
- Cansu !
Başımı kaldırdığımda abimi gördüm. İlk o gelmişti sonra arkasında koşa koşa gelen Şans ve Toprak . Derin bir nefes aldım. Şans koşa koşa yanımızda bitti sonra Deniz sonra da Toprak ...
Tam o an adamın başı sağ tarafa düşünce bütün hepsi şoka girdi ben hariç .- Adamın bilincini yerinde sadece aldığı darbeler yüzünden yorgun eve götürsek iyi olacak .
Hepsi derin bir nefes aldı. Toprak Deniz'e kalkması için bir hareket yaptı . Aynı anda kalkıp adamı kaldırıp arabaya taşıdılar . Deniz beni çağırınca hızla arabaya bindim. Şans ise Toprağın arabasına bindi.
- iyi olacak .
- olacak prenses .
Başımı salladım ve başımı cama yasladım .
*** Sera'nın anlatımı ile ***
Uyku sersemiyim. Banyoya gidip yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Üstüme baktım . Bir dakika benim elbiselerim nerdeydi ? Pijamalarımı kim bana giydirmişti. Barbie yazan göbek üstü atletim ve pembe şortum. Tam o an kapıyı zorlama sesi gelince telaşla hırsız olduğunu düşünerek hızla masada ki sürahiyi alıp kapının arkasına geçtim . Kapının hızla açılmasıyla kafamı çarptım sonra umursamadan gelen ilk kişinin kafasında patlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURUK KALMIŞ HAYAT (Düzenlendi )
RomanceKlişe sandığımız bu hikaye aslında felaket öncesi mutluluktu.